• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

سال ۱۰ هزار شغل با همكاري ستاد اجرايي فرمان امام(ره) در استان ايجاد مي شود

  • کد خبر : 10126
  • 14 اردیبهشت 1399 - 5:19
سال ۱۰ هزار شغل با همكاري ستاد اجرايي فرمان امام(ره) در استان ايجاد مي شود

استاندار كرمانشاه گفت: طبق تفاهم نامه منعقد شده با ستاد اجرايي فرمان امام خميني(ره) امسال ۱۰ هزار شغل جديد با اعتباري بالغ بر ۵۰۰ ميليارد تومان در استان ايجاد می شود. به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند امروز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان، اظهار داشت: در سال گذشته اقدامات و برنامه هاي […]

استاندار كرمانشاه گفت: طبق تفاهم نامه منعقد شده با ستاد اجرايي فرمان امام خميني(ره) امسال ۱۰ هزار شغل جديد با اعتباري بالغ بر ۵۰۰ ميليارد تومان در استان ايجاد می شود.

به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند امروز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان، اظهار داشت: در سال گذشته اقدامات و برنامه هاي خوبي براي ايجاد اشتغال شكل گرفت و امسال نیز با توجه به شعار سال يعني “جهش توليد” بايد بيش از گذشته و به صورت جهشي و جهادي تلاش كنيم.

وي با اشاره به خسارت های ناشي از شیوع ويروس كرونا بر اقتصاد مردم بيان داشت: اين ويروس علاوه بر اينكه بر سلامت مردم تاثير داشت، به اقتصاد جامعه و مردم نيز ضربه زد، لذا راه جبران اين خسارت هاي سنگين ناشي از كرونا تحقق شعار سال يعني جهشي كار كردن و حركت به سمت توليد و رونق اقتصادي است.

بازوند با بيان اينكه بايد خسارت هاي وارد شده از ويروس كرونا را باید با كار، تلاش و جديت جبران كنيم، تصريح كرد: جبران اين خسارت ها مستلزم تلاش بيش از پيش مديران عضو اين كارگروه و مديران بانك ها به صورت  مضاعف  و جهادي در راستاي تحقق شعار سال است.

رئيس كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان در ادامه به تفاهم نامه صورت گرفته با ستاد اجرايي فرمان امام خميني(ره) براي ايجاد ۱۰ هزار شغل جديد در استان اشاره كرد و گفت: در سال گذشته تفاهم نامه اي منعقد شد كه حدود ۵ هزار و ۶۰۰ شغل توسط ستاد اجرايي فرمان امام خميني(ره) در استان ايجاد شود و خوشبختانه بر اساس پيگيري صورت گرفته و  محبت رياست محترم ستاد اجرايي فرمان امام(ره) كشور ، مقرر شد كه اين تعداد به ۱۰ هزار شغل در استان افرايش پيدا كند.

استاندار كرمانشاه ادامه داد: اين ۱۰ هزار شغل جديد با اعتباري بالغ بر ۵۰۰ ميليارد تومان (براي هر شغل ۵۰ ميليون تومان) در روستاها ايجاد مي شود و‌ علاوه بر اشتغالزايي سبب محروميت زدا روستاها در راستاي جلوگيري از مهاجرت روستائيان به شهرها نيز توجه داريم.

بازوند به اقدامات موثر و اثربخش رئيس ستاد اجرايي فرمان امام خميني(ره) كشور در استان اشاره كرد و گفت: انصافاً بايد از اقدامات و برنامه هاي اثربخش جناب آقاي دكتر مخبر در كشور تقدير و تشكر كنيم و اين بنياد در هر بحرانهای زلزله و سيل  ياري رسان و‌ مشارکت داشتند و در كمك رساني به استان كرمانشاه نيز اقدامات ارزشمندي انجام دادند.

وي در ادامه خواستار توجه  ویژه به حوزه گردشگري و فرصت هايي كه در اين حوزه براي اشتغالزايي و رونق اقتصادی شد.

استاندار كرمانشاه با تاكيد بر لزوم پرداخت حقوق بيكاري افراد مشخص شده در استان اظهار داشت: در استان ۷ هزار و ۳۰۰ نفر براي دريافت بيمه بيكاري شناسايی شده اند كه ضروري است از سوي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي هر چه زودتر حقوق اين افراد پرداخت شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.