• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2
معاون اقتصادی استاندار:

تسهیلات اشتغال خرد تنها در قالب زنجیره‌های ارزش تعریف شده پرداخت می‌شود

  • کد خبر : 10121
  • 14 اردیبهشت 1399 - 5:08
تسهیلات اشتغال خرد تنها در قالب زنجیره‌های ارزش تعریف شده پرداخت می‌شود

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: از این پس هیچ تسهیلات اشتغالزایی خردی، خارج از زنجیره‌های ارزشی که در استان تعریف شده پرداخت نخواهد شد. به گزارش میلکان آنلاین؛ ‌به نقل از ایسنا هدایت حاتمی در جلسه امروز (۱۳ اردیبهشت) کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم پرداخت تسهیلات اشغالزایی به صورت ساماندهی […]

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: از این پس هیچ تسهیلات اشتغالزایی خردی، خارج از زنجیره‌های ارزشی که در استان تعریف شده پرداخت نخواهد شد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ ‌به نقل از ایسنا هدایت حاتمی در جلسه امروز (۱۳ اردیبهشت) کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم پرداخت تسهیلات اشغالزایی به صورت ساماندهی شده، اظهار کرد: پرداخت این تسهیلات خارج از زنجیره‌های ارزشی که تعریف کردیم فایده‌ای نخواهد داشت و فقط باعث از دست رفتن منابع می‌شود.

وی ادامه داد: قصد نداریم با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به صورت پراکنده، بیکاران کرمانشاه را به بیکار بدهکار تبدیل کنیم.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مشاغل خانگی و خرد نیز باید به صورت کلونی ایجاد شود تا بتوانند با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند، یادآور شد: فعالیت انفرادی باعث می‌شود افراد برای بازاریابی و فروش و همچنین جابجایی تولیدات خود با مشکل مواجه شوند.

حاتمی در ادامه به تعهد ایجاد ۱۵ هزار شغل از سوی بنیاد برکت در بازه زمانی سه سال اشاره کرد و گفت: از آنجایی‌که سال گذشته عملا فقط ۷۵۹ نفر از این اشتغال محقق شد، تقاضا داریم امسال برای ایجاد ۱۰ هزار شغل هدفگذاری شود و به علاوه بنیاد برکت برای فعالیت‌های اشتغالزایی خود از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی هم استفاده کند.

وی همچنین خواستار ورود بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال در روستاهای کوچک با جمعیت زیر ۲۰ خانوار شد و عنوان کرد: روستایی که فقط ۲۰ خانوار جمعیت در آن باقی مانده، حتما مشکلاتی دارد.

به گفته معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه، تنها از این طریق می‌توان به هدف واقعی بنیاد برکت که ایجاد عدالت و توسعه در روستاها است، برسیم.

در ادامه نماینده بنیاد برکت استان کرمانشاه نیز با اشاره به ایجاد ۷۵۹ فرصت شغلی در استان در سال گذشته، از هدف‌گذاری برای ایجاد ۲۵۰۰ طرح در سال جاری با اشتغالزایی ۵۶۱۰ نفر خبر داد که در چند رسته اولویت‌دار شامل صنایع دستی، گیاهان دارویی، فرش، زنبور عسل، پرورش بوقلمون، دام سبک و سنگین و … انجام خواهد شد

 

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10121

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.