• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
شعرهایی برای کودکان صفر تا 3 سال منتشر شد

“خدا همیشه اینجاست” در کتابفروشی‌ها؛

  • کد خبر : 10088
  • 10 اردیبهشت 1399 - 14:11
“خدا همیشه اینجاست” در کتابفروشی‌ها؛

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از (ایبنا)، کتاب «خدا همیشه اینجاست» سروده پیوند فرهادی از مجموعه کتاب‌های نیایشی برای کودکان گروه سنی «الف و ب» است که در انتشارات به‌نشر با تصویرگری افسانه صانعی به چاپ رسیده. در این کتاب سعی شده تا با به تصویر کشیدن ارتباط موجودات باهم و ارتباط کودکان با موجودات و […]

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از (ایبنا)، کتاب «خدا همیشه اینجاست» سروده پیوند فرهادی از مجموعه کتاب‌های نیایشی برای کودکان گروه سنی «الف و ب» است که در انتشارات به‌نشر با تصویرگری افسانه صانعی به چاپ رسیده.

در این کتاب سعی شده تا با به تصویر کشیدن ارتباط موجودات باهم و ارتباط کودکان با موجودات و اتفاق‌های پیرامونشان و ارتباط کودکان با والدین به طور غیرمستقیم کودکان با صفاتی از قبیل حضور، بصیرت، مهربانی، هدایت‌گری، دست‌گیری، توانایی و آگاهی خداوند آشنا شوند.

همچنین در کنار صفات خداوند، کودکان با مفاهیم دیگری مثل دوستی و وطن دوستی، کمک به حیوانات، مراقبت از خود و خانواده ،آشنا می‌شوند.

پیوند فرهادی درباره این کتاب به ایبنا گفت: در «خدا همیشه اینجاست» توجه ویژه‌ای به خلق ادبیات برای کودکان صفر تا سه سال شده است. من این شعرها را در زمان بارداری‌ سروده‌ام و همین موضوع انگیزه‌ای شده تا از زبان جنین داخل رحم، شعر نیایشی بنویسم.

وی افزود: البته این‌گونه شعرها که جا دارد بیشتر مورد توجه شاعران کودک قرار بگیرند، شعرهایی هستند که معمولا برای یک تیم و مجموعه دونفره متشکل از مادر و فرزند و گاهی سه نفره یعنی پدر و مادر و فرزند صفر تا سه سال سروده می‌شوند ‌و از طرفی شنیدن و خواندن این شعرها برای کودکان گروه سنی بالاتر هم خالی از لطف نیست. بنابراین نمی‌توان مخاطب چنین شعرهایی را تنها به یک گروه محدود کرد.

فرهادی در ادامه بیان کرد: از آنجایی که خواندن کتاب برای جنین از سوی مادر و پدر و صحبت کردن با او قبل و بعد از تولد امر بسیار مهمی است و بخش بزرگی از شخصیت کودک در سال‌های اولیه عمر او شکل می‌گیرد، قصد دارم در آینده کتاب‌های دیگری را برای این گروه سنی آماده و روانه بازار کنم.

انتشارات به‌نشر، کتاب «خدا همیشه اینجاست» را با شمارگان دوهزار نسخه و قیمت ۱۵ هزار تومان منتشر کرده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10088

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.