• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

۷۲ تن برنج احتکار شده در اسلام آبادغرب کشف شد

  • کد خبر : 10079
  • 09 اردیبهشت 1399 - 9:49
۷۲ تن برنج احتکار شده در اسلام آبادغرب کشف شد

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی اسلام آبادغرب موفق به کشف ۷۲ تن برنج احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال شدند. به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران از وجود یک انبار محل احتکار کالا در شهر اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار […]

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی اسلام آبادغرب موفق به کشف ۷۲ تن برنج احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال شدند.
به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران از وجود یک انبار محل احتکار کالا در شهر اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: دراین راستا پلیس امنیت عمومی موفق شد با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات فراوان، محل انبار مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را انجام دهد.
سردار جاویدان تصریح کرد: در این بازرسی، ۷۲ تن برنج خارجی احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۰ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به پلمب محل احتکار کالا، از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه‌‌ قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.
وی در پایان مبارزه با اخلاگران نظام اقتصادی و برهم زنندگان نظم بازار را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10079

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.