• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

کشف ۲۴۰۰ لیتر الکل سفید قاچاق در کرمانشاه

  • کد خبر : 10076
  • 09 اردیبهشت 1399 - 9:45
کشف ۲۴۰۰ لیتر الکل سفید قاچاق در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۴۰۰ لیتر الکل صنعتی اتانول قاچاق در شهر کرمانشاه به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین ، سرهنگ “جمال سلمانی” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی کرمانشاه از فعالیت یک شبکه قاچاق الکل در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. […]

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۴۰۰ لیتر الکل صنعتی اتانول قاچاق در شهر کرمانشاه به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش میلکان آنلاین ، سرهنگ “جمال سلمانی” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی کرمانشاه از فعالیت یک شبکه قاچاق الکل در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در همین راستا ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده و مراقبت های ویژه که بیش از ۹ ساعت به طول انجامید موفق به شناسایی خودروی حامل الکل قاچاق که یک دستگاه هیوندا کروز بود، شدند.
سرهنگ سلمانی خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری که قاضی ویژه سازمان تعزیرات حکومتی نیز آنها را همراهی می کرد پس از مدتی تعقیب نامحسوس سرانجام در شهرک الهیه خودروی مورد نظر را متوقف و نسبت به بازرسی های لازم اقدام کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در بازرسی های صورت گرفته ۱۲۰ گالن ۲۰ لیتری جمعا به مقدار ۲۴۰۰ لیتر الکل سفید ۹۸ درصد که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.
وی همچنین با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودروی سمند و پراید در همین رابطه نیز گفت: ۳ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ سلمانی در پایان از مبارزه قاطعانه پلیس با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی خبر داد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10076

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.