• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
معاون استاندار گفت:

صنعت‌گران بازوی توانمند توسعه کرمانشاه هستند

  • کد خبر : 10026
  • 06 اردیبهشت 1399 - 6:31
صنعت‌گران بازوی توانمند توسعه کرمانشاه هستند

  معاون اقتصادی استاندار گفت: صنعت گران با کار جهادی و استفاده از توان و ظرفیت موجود خالصانه پای کار آمدند و برای حفظ سلامت مردم اهتمام جدی داشتند.    به گزارش میلکان آنلاین ؛ حاتمی معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه در نشست هم‌اندیشی فعالان حوزه صنعت و‌ انجمن‌های خانه صنعت و‌ معدن که به ریاست […]

 

معاون اقتصادی استاندار گفت: صنعت گران با کار جهادی و استفاده از توان و ظرفیت موجود خالصانه پای کار آمدند و برای حفظ سلامت مردم اهتمام جدی داشتند.

 

 به گزارش میلکان آنلاین ؛ حاتمی معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه در نشست هم‌اندیشی فعالان حوزه صنعت و‌ انجمن‌های خانه صنعت و‌ معدن که به ریاست استاندار کرمانشاه و با رویکرد جهش تولید در سالن شهدای دولت برگزار شد؛ اظهار داشت:جامعه صنعت و صنعت کاران استان کرمانشاه در دوران بحران کرونا با تغییر خطوط تولید به شکل شبانه روزی و بدون تعطیلی به تهیه مایحتاج ضرروی مردم مانند دستکش، ماسک، مایع ضدعفونی و پاک کننده سطوح پرداختند.

وی افزود: این عزیزان با وجود اینکه صرفه اقتصادی خاصی هم در این حوزه وجود نداشت ولی به خاطر سلامت مردم با تمام توان و به صورت جهادی به عرصه دفاع از سلامت مردم وارد شدند.

 حاتمی در ادامه، خانه صنعت و صنعتگران را بازوی توانمندی برای حوزه اقتصادی و توسعه استان معرفی کرد و افزود: خانه صنعت در سال گذشته در زمینه کاهش مشکلات صنعتگران بسیار  تلاش کرد و بخش عمده ای از مشکلات واحدهای تولیدی در همان خانه صنعت حل و فصل شدند.

 

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته مشکلات واحدهای خدماتی و تولیدی که امکان احیاء و راه‌اندازی داشتند؛ رفع شد که یک کار بزرگ محسوب می‌شود.

حاتمی خاطرنشان کرد: کاهش نرخ بیکاری، کاهش تورم و بهبود فضای کسب و کار و ثبات اقتصادی استان بیانگر تلاش‌های شبانه روزی و اثرگذار حوزه اقتصادی استان است.

 

وی افزود: از سال گذشته یک عزمی جدی برای افزایش تولید در استان آغاز شده است و در سال جهش تولید با شتاب بسیار بیشتر به این روند ادامه خواهیم داد.

 

وی در ادامه با تقدیر از فعالیت‌های شبانه روزی در پایانه مرزی پرویزخان، در ادامه اظهار داشت: روزانه بیش از ۸۰۰ کامیون کالا از مرز پرویزخان ترخیص می‌شوند و این مرز تنها شب عید تعطیل بوده است.‌

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10026

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.