به گزارش میلکان، دکتر منوچهر حبیبی در جریان بازدید از کمیته ارتباطات مردمی ستاد سفر ریاست جمهوری اظهار کرد: در جریان سفر ریاست جمهوری به کرمانشاه، مردم استان درخواستها و مطالباتی را مطرح کردند که لازم بود این موارد به رئیسجمهور و سایر اعضای دولت منتقل شود.
استاندار کرمانشاه افزود: برای جمعآوری این درخواستها، ما از دو شیوه استفاده کردیم؛ نخست، از طریق سامانه ۱۱۱ که در آن بیش از ۲۵ هزار درخواست به مرکز سامد ارسال شده است و همچنین بیش از ۱۰۰ هزار نامه دیگر بهصورت دستی و از طریق پایگاههای مشخصشده در استان دریافت شده است.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همکاران اکنون در حال بررسی و پایش نامهها هستند افزود: بر اساس آمار، بیش از ۹۰ درصد از نامهها درخواستهای شخصی مانند تسهیلات، اشتغال و موضوعات مشابه بوده است و حدود ۱۰ درصد دیگر هم مربوط به موضوعات اداری، قضائی، سیستم اجرائی، وزارتخانهها، نیروهای مسلح و دستگاههای مختلف است.
دکتر حبیبی گفت: این نامهها به دقت بررسی و دستهبندی شده و برای هر یک از افراد، پیامکهایی ارسال خواهد شد تا از وضعیت رسیدگی به نامههایشان مطلع شوند و در صورتی که نیاز به پیگیری و مراجعه به دستگاههای مربوطه باشد، افراد میتوانند از طریق پیامک پیگیریهای لازم را انجام دهند.
استاندار کرمانشاه افزود: تمامی درخواستها چه از طریق سامانه ۱۱۱ و چه بهصورت دستی، پاسخ داده خواهد شد و قطعاً مردم استان کرمانشاه در جریان روند رسیدگی به درخواستهایشان قرار خواهند گرفت و ما امیدواریم که بتوانیم پاسخ مثبتی به تمامی درخواستهای آنها بدهیم.