• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
بعد از چهل و سه سال

بانوان درآزادی دویدند!

  • کد خبر : 21520
  • 08 آذر 1400 - 12:44
بانوان درآزادی دویدند!

مریم قوی- گروه ورزش میلکان اینجا ورزشگاه صدهزار نفری آزادی ایران است؛ نه کشوری دیگر! اینجا ما بانوان دونده از سراسر ایران توانستیم به طور برابر با آقایان در این مسابقه شرکت کنیم. این صحبت ها صحبت های «مهنا رشیدیان» بانوی دوندۀ کرمانشاهی است که در مسابقات جایزه بزرگ دو استقامت تهران شرکت کرده است. […]

مریم قوی- گروه ورزش میلکان
اینجا ورزشگاه صدهزار نفری آزادی ایران است؛ نه کشوری دیگر! اینجا ما بانوان دونده از سراسر ایران توانستیم به طور برابر با آقایان در این مسابقه شرکت کنیم. این صحبت ها صحبت های «مهنا رشیدیان» بانوی دوندۀ کرمانشاهی است که در مسابقات جایزه بزرگ دو استقامت تهران شرکت کرده است.
به گزارش خبرنگار میلکان، بانویی که علاوه بر اینکه یک مادر است؛ شاغل است و کار می کند ورزش را نیز سرلوحۀ زندگی خود قرار داده و برای پیشرفت و موفقیت در زندگی زنانه می جنگد.
یک دوره مسابقات جایزه بزرگ دو استقامت با نام «شهدای سلامت» با حضور ۶۰۰ ورزشکار و در ۲ بخش بانوان و آقایان روز پنجشنبه چهارم آذرماه، در استادیوم صد هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.
در این مسابقه شرکت کننده‌ها در رده‌های سنی ۳۵ تا ۳۹ سال، ۴۰ تا ۴۴ سال، ۴۵ تا ۴۹ سال، ۵۰ تا ۵۴ سال، ۵۵ تا ۵۹ سال، ۶۵ تا ۶۹ سال و بالای ۷۰ سال در ۲ مسافت پنج و پانزده کیلومتر با یکدیگر به رقابت پرداختند. «مهنا رشیدیان» بانوی دونده کرمانشاهی در رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال در این مسابقه حضور داشت و در این رده سنی مقام پنج را از آن خود کرد و به طوری کلی از بین ۲۰۰ نفر بانوی شرکت کننده چهل و دوم شد.
او با اشاره به اینکه در مسابقۀ شهدای سلامت، بانوان دونده از سراسر ایران توانستند به طور برابر با آقایان، در مسابقه شرکت کنند درباره این دوره از مسابقات گفت: «این رویداد از آنجایی مهم است که بعد از ۴۳ سال بانوان هم توانستند در شرایطی کاملاً برابر در این ورزشگاه بدوند و این شرایط با تلاش بسیاری از عزیزان و مسئولان دلسوز محقق شد.»
رشیدیان با اشاره به اینکه این مسابقات در سطح بسیار بالایی مانند مسابقات آسیایی و المپیک برگزار شد ادامه داد: «باوجود آسیب توانستم در این مسابقه شرکت کنم و به عنوان یک بانوی دونده کرمانشاهی رکورد خوبی را از خودم به جا بگذارم.» این بانوی دونده اظهار کرد: «تازه شروع شده است؛ من هیچ وقت از دویدن دست نمیکشم؛ من عاشق دویدن هستم و تا زمانی که پاهایم من را یاری کنند میدوم و می‌دوم و می‌دوم.» رشیدیان در پایان گفت: «از حمایت تمام عزیزان مخصوصاً همسرم که همیشه در کنارم است تشکر میکنم.» امیدواریم از این دست مسابقات همیشه برگزار شود و بانوان و آقایان این سرزمین بدون هیچ نگاه جنسیتی بتوانند در کنار هم ورزش کنند، مسابقه دهند و به پیشرفت هم کمک کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=21520

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.