• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2
مدیرکل اسبق بیمه سلامت استان:

بیش از ۶۰ درصد مردم استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه سلامت هستند

  • کد خبر : 18686
  • 19 فروردین 1400 - 6:08
بیش از ۶۰ درصد مردم استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه سلامت هستند

مدیرکل اسبق بیمه سلامت استان کرمانشاه، گفت: بیش از ۶۰ درصد مردم استان کرمانشاه از خدمات حمایتی اداره کل بیمه سلامت استان بهره مند هستند. به گزارش میلکان آنلاین، دکتر کیومرث مظفری روز پنجشنبه ۱۹ فروردین‌ماه در آئین تکریم و معارفه مدیران کل بیمه سلامت استان که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن اجتماعات هتل […]

مدیرکل اسبق بیمه سلامت استان کرمانشاه، گفت: بیش از ۶۰ درصد مردم استان کرمانشاه از خدمات حمایتی اداره کل بیمه سلامت استان بهره مند هستند.

به گزارش میلکان آنلاین، دکتر کیومرث مظفری روز پنجشنبه ۱۹ فروردین‌ماه در آئین تکریم و معارفه مدیران کل بیمه سلامت استان که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن اجتماعات هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد،  گفت: بیش از یک میلیون و ۲۵۰ نفر در حدود ۶۰ درصد از مردم استان کرمانشاه در غالب پنج صندوق بیمه ای تحت پوشش قرار داده ایم.
وی افزود: در این مدت برای پیش برد اهداف نهایت تلاش و کمترین تنش ها را داشتیم.
مدیرکل سابق بیمه سلامت که به درجه رفیع بازنشستگی نائل آمده‌اند، در ادامه تصریح کرد: ماهیانه به صورت میانگین ۳۶ میلیارد تومان هزینه‌های بیمه سلامت در استان کرمانشاه پرداخت می شود.
وی تصریح کرد: کل هزینه های شش ماهه نخست سال ۹۹ پرداخت و مابقی به صورت اللحساب پرداخت شده است، همچنین در حوزه روستایی نیز در ۹ ماهه سال گذشته کل هزینه ها به صورت کامل تسویه و سه ماهه پایان سال نیز به صورت اللحساب پرداخت شده است.
مظفری در بخش دیگری از سخنان خود به هوشمندسازی الکترونیک خدمات بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: جزو استان هایی هستیم که ضمن آموزش های حضوری ۹۵ درصد پزشکان  در مراکزتجویز الکترونیک نیز رتبه ۳ کشور را داریم.
وی افزود: کرمانشاه جزو اولین استانهایی است که تبادل الکترونیک را در کشور اجرا کرده است.
مظفری با اعلام اینکه مراکز دانشگاهی به صورت کامل و غیر دانشگاهی تا ۷۰ درصد به سیستم تبادل الکترونیک متصل شده اند، اظهارکرد: در سال گذشته ۵۲۰ هزار نسخه الکترونیک و ۱۲۰ هزار پرونده الکترونیک انجام و ارسال شده است.
مدیرکل سابق بیمه سلامت استان کرمانشاه در خاتمه  از همکاران خود بابت تلاش و کوشش مداوم و همراهی مستمر در پیشبرد اهداف نظام سلامت تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=18686

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.