• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

۹ ایستگاه فعال آتش‌نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کرمانشاه فعال است

  • کد خبر : 21306
  • 07 مهر 1400 - 9:19
۹ ایستگاه فعال آتش‌نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کرمانشاه فعال است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از احداث و بهره برداری ۹ ایستگاه آتش نشانی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی خبر داد. مهندس بیژن کردستانی در گفت و گو با خبرنگار میلکان به مناسبت ۷ مهر روز ملی آتش نشانی و ایمنی با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۱۱۲ شیر آتش نشانی […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از احداث و بهره برداری ۹ ایستگاه آتش نشانی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی خبر داد.
مهندس بیژن کردستانی در گفت و گو با خبرنگار میلکان به مناسبت ۷ مهر روز ملی آتش نشانی و ایمنی با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۱۱۲ شیر آتش نشانی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی بیان داشت: برای ۷ شهرک صنعتی و کلیه واحدهای بهره برداری شده مستقر در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان کرمانشاه شناسنامهHSEE تهیه و تدوین شده است.
وی اظهار داشت: یک مرکز طب کار ،برای واحدهای صنعتی و شاغلین در واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی بیستون، فرامان و زاگرس در مجتمع خدمات فناوری و کسب و کار بیستون راه‌اندازی کرده‌ایم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه با اشاره به احداث فضای سبز در شهرکها و نواحی صنعتی مطابق قوانین و ضوابط خاطرنشان ساخت: ۷تصفیه خانه فاضلاب در شهرکها و نواحی صنعتی استان مورد بهره برداری قرار گرفته است و با اجرای پروژه استفاده مجدد از پساب تصفیه خانه‌ها، آبیاری فضای سبز در شهرک‌های صنعتی بیستون، روانسر و کنگاور با این پساب‌ها انجام می گیرد.
وی تصریح کرد: ضمن بررسی و گزارش دهی حوادث در شهرکها و نواحی صنعتی، اقدام به شناسایی مواد اولیه محصولات پرتوزا و محصولات دارای آلودگی رادیواکتیو و سایر مواد موجود در واحدهای مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی که در مواقع بحران منشاء آلودگی و خطر آفرین باشند کرده‌ایم.
کردستانی با بیان اینکه برای موتورخانه ها و آسانسورها گواهینامه استاندارد ایمنی دریافت شده است تصریح کرد: برای کلیه شهرکها و نواحی صنعتی و ساختمان مرکزی، کمیته های مدیریت بحران تشکیل و با مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استان هماهنگی‌های لازم انجام گرفته است
وی تاکید کرد: ضمن شناسایی واحدهای پرخطر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، از طریق کنترل ایمنی و مستمر واحدها سعی در بالا بردن ایمنی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی کرده‌ایم.

 

خبرنگار:فرنگیس صفری

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=21306

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.