• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

۸۰ هکتار زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه اختصاص یافت

  • کد خبر : 20062
  • 09 خرداد 1400 - 5:15
۸۰ هکتار زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه اختصاص یافت

 مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از اختصاص زمین مورد نیاز برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: برای اسکان هفت هزار و ۵۰۰ نفر از ثبت‌نام کنندگان این طرح بیش از ۸۰ هکتار زمین خالص مسکونی در سراسر استان تعریف شده است. گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا؛ […]

 مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از اختصاص زمین مورد نیاز برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: برای اسکان هفت هزار و ۵۰۰ نفر از ثبت‌نام کنندگان این طرح بیش از ۸۰ هکتار زمین خالص مسکونی در سراسر استان تعریف شده است.

گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا؛ مسعود شریفی افزود: ثبت نام طرح در سه مرحله از ماه‌های آذر، بهمن و اسفند سال ۹۸ انجام شد که در آن ۴۰ هزار و ۸۰۰ نفر اعلام آمادگی کردند.

او گفت: پس از بررسی‌های لازم از این تعداد ۱۰هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان واجد شرایط نهایی معرفی شدند که ۶ هزار و ۶۷۰ نفر در شهر کرمانشاه و باقی در سایر شهرستان ها سکونت دارند.

شریفی توضیح داد: تعداد پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمانشاه در مجموع ۱۹ پروژه است که عملیات اجرایی ۹ پروژه آغاز شده و باقی پروژه ها در مرحله طراحی بوده که بزودی وارد فاز اجرایی خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در ادامه گفت: در طرح اقدام ملی مسکن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی شامل ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر از سوی بنیاد مسکن و ۱۰۰ هزار واحد در بافت های فرسوده در کشور احداث شود.

سریفی افزود: در استان کرمانشاه این طرح در شهرهای کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، تازه آباد، جوانرود، روانسر، سنقر، صحنه، قصرشیرین، کنگاور و گیلانغرب اجرا می شود و سهمیه‌ای برای سایر شهرها در نظر گرفته نشده است.

او تصریح کرد: در طرح اقدام ملی مسکن، پروژه های تولید مسکن در قالب مشارکتی، واگذاری اراضی به متقاضیان، تکمیل واحدهای نیمه تمام و استفاده از تسهیلات بانکی و توجه به بافت های ناکارآمد از طریق بسته های حمایتی مدنظر است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.