• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

۵۲۷ جان در تهدید کرونا

  • کد خبر : 13593
  • 14 مهر 1399 - 11:43
۵۲۷ جان در تهدید کرونا

مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه:در شبانه روز گذشته ۷۰ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴۸۳۳ نفر رسید. به گزارش میلکان آنلاین وی افزود:همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان شناسایی شدند و […]

مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه:در شبانه روز گذشته ۷۰ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴۸۳۳ نفر رسید.

به گزارش میلکان آنلاین وی افزود:همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان شناسایی شدند و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۱۵۸۹۶ نفر رسید.

محمدی ادامه داد:هم اکنون ۵۲۷ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.و تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۵ نفر می باشد که از این تعداد ۴ مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

وی تاکید کرد: در شبانه روز گذشته در شهرستان گیلانغرب ۳ نفر، جوانرود و روانسر هر کدام ۲ نفر و اسلام آباد غرب، هرسین، سرپل ذهاب و قصرشیرین نیز هر کدام یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

محمد افزود: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۶۵۱ نفر رسید.

وی  ادامه داد: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۳۵۴۵ نفر بستری و ۱۲۳۸۲ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.و همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۶ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۹۷ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13593

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.