• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2

۳۶۰ متر از تولیدات فرش مدد جویان سنقری به فروش رسید

  • کد خبر : 20534
  • 01 تیر 1400 - 6:26
۳۶۰ متر از تولیدات فرش مدد جویان سنقری به فروش رسید

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۳۶۰ متر از تولیدات فرش مددجویان سنقری به ارزش یک میلیارد و ۱۵۷ میلیون تومان در شورای قیمت گذاری فرش دستباف تهران فروخته شد. به گزارش  میلکان آنلاین ، رضا طاهری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری شورای قیمت گذاری […]

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۳۶۰ متر از تولیدات فرش مددجویان سنقری به ارزش یک میلیارد و ۱۵۷ میلیون تومان در شورای قیمت گذاری فرش دستباف تهران فروخته شد.

به گزارش  میلکان آنلاین ، رضا طاهری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری شورای قیمت گذاری فرش دستباف در محل مجتمع فدک استان تهران طی روز گذشته، گفت: این شورا با حضور اساتید و خبرگان فرش دستباف، کارشناسان شرکت صنعت آفرینان کمیته امداد و نماینده اشتغال استان کرمانشاه به منظور قیمت گذاری و فروش تولیدات مددجویان برگزار شده است.

طاهری افزود: در این شورا بیش از صد تخته فرش دستبافت متعلق به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سنقر به متراژ ۳۶۰ متر قیمت گذاری شد.

وی عنوان کرد: این تولیدات مددجویی پس از قیمت گذاری به ارزش یک میلیارد و ۱۵۷ میلیون تومان فروخته شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون این نهاد از دو هزار بافنده ماهر فرش در استان حمایت می کند، تصریح کرد: تامین مواد اولیه اشتغال،پرداخت وام های قرض الحسنه، بازاریابی و فروش محصولات و تولیدات فرش دستباف مددجویان از اقدامات کمیته امداد به منظور توانمندسازی بافندگان فرش به شمار می رود.

طاهری تاکید کرد: بافندگان فرش تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در سه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از دو هزار و ۴۳۰ متر مربع فرش بافته اند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20534

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.