• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

۱۶۷ دستگاه ماینر غیر مجاز در کرمانشاه کشف شد

  • کد خبر : 16939
  • 08 بهمن 1399 - 7:38
۱۶۷ دستگاه ماینر غیر مجاز در کرمانشاه کشف شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کشف ۱۶۷ دستگاه ماینر غیر مجاز در شهرک صنعتی کرمانشاه خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، مهندس امیدعلی مرآتی مدیرعامل این شرکت، اظهار داشت: در پی بازدید اکیپ های جمع آوری انشعاب غیرمجاز از شهرک صنعتی کرمانشاه، این تعداد دستگاه استخراج بیت‌کوین  کشف و ضبط گردید. وی با بیان […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کشف ۱۶۷ دستگاه ماینر غیر مجاز در شهرک صنعتی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین، مهندس امیدعلی مرآتی مدیرعامل این شرکت، اظهار داشت: در پی بازدید اکیپ های جمع آوری انشعاب غیرمجاز از شهرک صنعتی کرمانشاه، این تعداد دستگاه استخراج بیت‌کوین  کشف و ضبط گردید.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز، از مهمترین محورهای تعیین شده برای کاهش مصرف برق و کمک به کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌ها است، گفت: با همکاری پلیس امنیت استان، دستگاه‌های قضایی و امنیتی تاکنون حدود ۴۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در استان کشف شده است.

مهندس مرآتی با اشاره به اینکه در وضعیت کنونی، این تعداد دستگاه استخراج ارز دیجیتال، باعث بروز مشکلاتی در شبکه توزیع استان شده بود، افزود: به علت افزایش مصرف برق و گاز در کشور، خاموشی هایی رخ داده است که در همین راستا اقداماتی برای مدیریت مصرف از جمله تشویق و ترغیب مشترکین به صرفه‌جویی در مصرف برق، تعدیل بار روشنایی معابر، شناسایی و جمع‌آوری ماینرهای غیرمجاز و بازدید میدانی از ادارات به صورت شبانه‌روزی انجام شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق استان کرمانشاه، ادامه داد: همراهی کارکنان ادارات، سازمان‌های اجرایی و مردم نقش مهمی می‌تواند در کشف و جلوگیری از فراگیر شدن استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های مذکور داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: تولید کنندگان رمز ارز می‌توانند با ارائه مجوز و پروانه صادره از اداره‌ها و سازمان‌های ذیربط نسبت به دریافت انشعاب قانونی اقدام و از حمایت قانونی نیز برخوردار شوند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=16939

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.