• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

گاز رسانی تنها کشیدن لوله نیست

  • کد خبر : 16593
  • 27 دی 1399 - 7:05
گاز رسانی تنها کشیدن  لوله نیست

عبدالله مرادی- میلکان گاز رسانی تنها به کشیدن خطوط لوله گاز ختم نمی‌شود بلکه باید تامین مصرف مشترکین را نیز تضمین کرد. این روزها در حالی شاهد افت فشار گاز هستیم که زمستان سختی را هنوز تجربه نکرده ایم و مصرف گازبرای مشترکین خانگی به شکل سالهای قبل بالا نرفته است. به واسطه عدم توانایی […]

عبدالله مرادی- میلکان

گاز رسانی تنها به کشیدن خطوط لوله گاز ختم نمی‌شود بلکه باید تامین مصرف مشترکین را نیز تضمین کرد.
این روزها در حالی شاهد افت فشار گاز هستیم که زمستان سختی را هنوز تجربه نکرده ایم و مصرف گازبرای مشترکین خانگی به شکل سالهای قبل بالا نرفته است.
به واسطه عدم توانایی تامین گاز مشترکین این شرکت به قطع گاز نیروگاه ها و برخی صنایع روی آورده و آنها را مجبور به استفاده از سوختهای فسیلی همچون مازوت کرده است که مباحث و مشکلات زیست محیطی زیادی به دنبال دارد.
شرکت گاز استان کرمانشاه در حالی مدعی افزایش مصرف ۱۵درصدی گاز در استان کرمانشاه است که با افتخار اعلام می کند که میزان گازرسانی به روستا های کرمانشاه ۷۰۰ درصدی افزایش داشته است.
شرکت های خدمات رسان زمانی که در تدارک ایجاد زیر ساخت برای مشتری هستند به طبع باید فکر تامین محصول خود برای مشتری نیز باشند.
قطع برق این روزها به واسطه عدم تامین گاز مشکلاتی را به وجود آورده است . کاهش روشنایی سطح جاده ها موجب تصادف شده است و طبق قانون از در اتصادفاتی که علت آن عدم روشنایی کافی ذکر شود شرکت خدمات رسان مقصر شناخته خواهد شد.
قطع برق کارخانه ها و شرکت های تولیدی در سالی که مزین شده است به نام سال جهش تولید مگر رمقی برای جهش باقی می‌گذارد؟ هر بار خاموش و روشن کردن خطوط تولید علاوه بر افزایش هزینه های تولید استهلاک دستگاه ها و اخلال در تولید را نیز در پی دارد.
وزارت نیرو نیز بهتر است برای تولید برق دست از سر سوخت های فسیلی بردارد و با توجه به شریط آب و هوایی هر اقلیم و منطقه دست به ساخت نیروگاه‌های خورشیدی، بادی و … بزند تا با توجه به تغییر سبک زندگی مردم و افزایش مصرف برق با مشکلی مواجه نشود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=16593

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.