• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
1

کشف ۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

  • کد خبر : 18370
  • 26 اسفند 1399 - 7:41
کشف ۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۱۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهر کرمانشاه و دستگیری ۳ نفر در این راستا خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه یک باند تهیه و توزیع قصد انتقال […]

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۱۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهر کرمانشاه و دستگیری ۳ نفر در این راستا خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه یک باند تهیه و توزیع قصد انتقال مقدار زیادی مواد از استان های شرقی کشور به شهرهای غربی را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به ردیابی مسیر حرکتی اعضای باند قاچاقچیان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی خودروی آنها را که یک دستگاه پژو ۴۰۵ بود در ورودی شهر “کرمانشاه” توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام گرفته از این خودرو، ۱۱۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به دستگیری هر ۳ عضو باند، از انتقال خودروی توقیفی قاچاقچیان به پارکینگ خبر داد.

افزایش ۱۲ درصدی کشفیات مواد مخدر

وی در ادامه از کشف حدود ۳ تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۲ تن و ۶۰۸ کیلوگرم بوده ۱۲ درصد رشد داشته است.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در این مدت ۳۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و ۵ هزار و ۲۴۴ نفر قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و حمل کننده مواد مخدر نیز دستگیر شده اند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از رشد ۲۷ درصدی دستگیری قاچاقچیان و ۲۵ درصدی حمل کنندگان مواد مخدر طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل سخن گفت و افزود: دستگیری توزیع کنندگان و خرده فروشان نیز با سال گذشته تقریبا برابری می کند.

وی در پایان گفت: از ابتدای امسال نیز تاکنون یک هزار و ۳۰۴ معتاد متجاهر با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شده اند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=18370

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.