• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

کشف یک هزار و ۹۷۲ بطری الکل و دستکش احتکار شده در کرمانشاه

  • کد خبر : 9587
  • 11 اسفند 1398 - 13:20

فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۷۲ بطری الکل طبی و یک هزار جفت دستکش احتکار شده در شهر کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین ، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۲ بهمن پس از دریافت گزارشی در خصوص اینکخه ۲ نفر با یک دستگاه پژو ۲۰۶ اقدام […]

فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۷۲ بطری الکل طبی و یک هزار جفت دستکش احتکار شده در شهر کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
به گزارش میلکان آنلاین ، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۲ بهمن پس از دریافت گزارشی در خصوص اینکخه ۲ نفر با یک دستگاه پژو ۲۰۶ اقدام به حمل و توزیع خارج شبکه مواد ضدعفونی کننده می کنند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: در همین راستا ماموران کلانتری با تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی این افراد شده و پس از بازجویی های انجام شده موفق به شناسایی انبار احتکار مواد ضدعفونی کننده و وسایل بهداشتی واقع در شهرک فرهنگیان فاز یک شدند.
سردار جاویدان تصریح کرد: در بازسی از انبار مورد نظر که نمایندگان دستگاه قضائی، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی نیز حضور داشتند، ۹۷۲ بطری الکل طبی و یک هزار جفت دستکش یکبار مصرف احتکار شده کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ارزش محموله های کشف شده احتکاری طق نظر کارشناسان به یک میلیارد و ۵۰۰ میلون ریال می رسد.
وی همچنین با اشاره به دستگیری ۴ نفر در این رابطه، افزود: صاحب انباری برای جلوگیری از بازرسی ماموران پلیس، به آنها پیشنهاد رشوه ۲۰۰ میلیون ریالی را مطرح کرد اما همکاران پاکدست ما با رد این پیشنهاد به وظیفه قانونی خود عمل کردند.
سردار جاویدان در ادامه از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور که به استان کرمانشاه نیز رسیده است، گفت: پلیس قاطعانه با افراد محتکر و یا آنهایی که اقدام به تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده تقلبی می زنند قاطعانه برخورد می کند.
وی گفت: در این مقطع زمان که همه باید متحد و همصدا برای مقابله با این بیماری بجنگیم متاسفانه عده ای هستند که تنها به منافع شخصی خود فکر کرده و دست به اقدامات نابجایی می زنند اما این افراد بدانند از اقتدار پلیس در امان نخواهند ماند.
سردار جاویدان در پایان و با تاکید بر اینکه برخورد پلیس و دستگاه قضائی با چنین افراد سودجویی مقتدرانه برخورد می کنند از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از احتکار یا توزیع لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده های تقلبی موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9587

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.