• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

کشف بیش از ۳۵ تن  برنج  قاچاق توسط  ماموران گمرک خسروی

  • کد خبر : 6611
  • 26 اردیبهشت 1398 - 5:26
کشف بیش از ۳۵ تن  برنج  قاچاق توسط  ماموران گمرک خسروی

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت:در پی اقدامات و تدابیر کنترلی و با رصد و هوشیاری ماموران گمرک خسروی بیش از ۳۵ تن برنج خارجی قاچاق که صادرات آن ممنوع می باشد از قاچاقچیان  کشف گردید. به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین، خلیل حیدری اظهارداشت : ماموران گمرک حین ارزیابی کامیون های  که تحت […]

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت:در پی اقدامات و تدابیر کنترلی و با رصد و هوشیاری ماموران گمرک خسروی بیش از ۳۵ تن برنج خارجی قاچاق که صادرات آن ممنوع می باشد از قاچاقچیان  کشف گردید.

به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین، خلیل حیدری اظهارداشت : ماموران گمرک حین ارزیابی کامیون های  که تحت عنوان محموله پودر رخت شویی  صادراتی به محوطه گمرک خسروی  وارد شد بود ، مشکوک شده که پس از بررسی دقیق تر متوجه برنج های قاچاق که  به طرز ماهرانه ای در کیسه های پودر رخت شویی  جاسازی شده بود  شدند.

,ی افزود:این قاچاقچیان سعی داشتند این محموله قاچاق  به ارزش ۳ میلیاردو ۸۰۰ میلیون ریالی را که با عنوان پودر رخت شویی  اظهار شده بود از  طریق مرز خسروی  به کشور عراق ارسال کنند که پس از بازرسی فیزیکی کالا توسط کارکنان گمرک خسروی کالا کشف شد .

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه  افزود  مأموران گمرک پس از کشف این محموله  با تشکیل صورتجلسه قاچاق، کالای مکشوفه را برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=6611

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.