• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
معاون استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه آماده برگزاری کنکور امن و سالم است

  • کد خبر : 12485
  • 26 مرداد 1399 - 4:20
کرمانشاه آماده برگزاری کنکور امن و سالم است

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه فضا و امکانات لازم برای برپایی کنکور در استان فراهم شده تاکید کرد:خانواده ها اطمینان داشته باشند که برای حفظ سلامت داوطلبان و صحت آزمون سراسری همه تدابیر لازم اندیشیده شده است. به گزارش میلکان آنلاین؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست اعضای کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد […]

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه فضا و امکانات لازم برای برپایی کنکور در استان فراهم شده تاکید کرد:خانواده ها اطمینان داشته باشند که برای حفظ سلامت داوطلبان و صحت آزمون سراسری همه تدابیر لازم اندیشیده شده است.

به گزارش میلکان آنلاین؛ محمد ابراهیم الهی تبار در نشست اعضای کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد کرونا که با موضوع برگزاری آزمون سراسری در استانداری کرمانشاه برگزار شد گفت: در آزمون سراسری استان کرمانشاه، ۴۳ هزار و ۳۷۹ داوطلب شرکت خواهند کرد که ۶۰ درصد این داوطلبان در گروه امتحانی تجربی آزمون خواهند داد.

وی با بیان اینکه آمادگی های لازم برای برپایی کنکور سراسری مهیا شده افزود: آموزش و پرورش و دانشگاه رازی ضدعفونی و گندزدایی تمام حوزه های امتحانی را در دستورکار دارند و دانشگاه علوم پزشکی نیز نظارت خود را بر لحاظ پروتکل های بهداشتی و تامین سلامت حوزه های امتحانی اعمال خواهد کرد.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه درفراهم شدن ملزومات برگزاری کنکور از ظرفیت نیروهای مسلح استفاده خواهد شد تاکیدکرد: فرمانداران نیز ظرفیت شهرستانها را برای تامین امنیت وسلامت کنکور و داوطلبان را در دستور کار قرار دهند.

الهی تبار با اشاره به مطرح شدن برخی شایعات در خصوص دسترسی به سوالات آزمون سراسری نیز تاکید کرد: می طلبد که به مردم و داوطلبان این اطمینان خاطر داده شود که از هرگونه احتمال تقلب در آزمون سراسری پیشگیری و در صورت تخلف حتما با آن برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12485

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.