• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه:

پیشرفت پروژه‌های اقتصادی استان به صورت ماهانه رصد می‌شود

  • کد خبر : 12054
  • 30 تیر 1399 - 5:11
پیشرفت پروژه‌های اقتصادی استان به صورت ماهانه رصد می‌شود

معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري گفت: پیشرفت پروژه‌های اقتصادی استان به صورت ماهانه رصد می‌شود. به گزارش میلکان آنلاین؛ هدایت حاتمی صبح یکشنبه ۲۹ تیرماه در نشست ستاد سرمایه گذاری استان اظهار داشت: برای سال ۹۹ یک هدف‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای جذب سرمایه در حوزه پروژه‌های بزرگ، متوسط و کوچک در نظر گرفته‌ایم. […]

معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري گفت: پیشرفت پروژه‌های اقتصادی استان به صورت ماهانه رصد می‌شود.

به گزارش میلکان آنلاین؛ هدایت حاتمی صبح یکشنبه ۲۹ تیرماه در نشست ستاد سرمایه گذاری استان اظهار داشت: برای سال ۹۹ یک هدف‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی برای جذب سرمایه در حوزه پروژه‌های بزرگ، متوسط و کوچک در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین در سال جاری یک هدفگذاری ۱۵۰ میلیون دلاری برای جذب سرمایه گذاری خارجی در نظر گرفته ایم که تلاش می کنیم به آن دست یابیم.

معاون هماهنگي امور اقتصادی استاندار تاکید کرد: این هدف‌گذاری ها با شکل گیری یک عزم جدی و کار تلاش دستگاه‌های مختلف قابل تحقق است.

حاتمی عنوان کرد: همچنین تلاش می کنیم با چابک سازی، اصلاح فرآیندهای اداری، شناسایی ظرفیت ها و معرفی مناسب آن‌ها به کارآفرینان، بسترهای لازم را برای جذب سرمایه‌های جدید فراهم کنیم.

این مدیر ارشد استان با اشاره به رصد مراحل پیش از صدور مجوز و صدور مجوز سرمایه گذاراب در ادامه یادآور شد: با آغاز عملیات اجرایی پروژه نیز به صورت ماهانه پیشرفت آن با دقت  رصد می شود و اطلاعات لحظه ای آن قابل دسترس است.

وی برگزاری همایش، چاپ کتاب و تبلیغ را از الزامات حوزه سرمایه گذاری دانست و گفت: معرفی مناسب ظرفیت ها و پتانسیل های کرمانشاه در واقع بسترهای ارتباط با کارآفرینان و جذب سرمایه گذار را فراهم می کند.

معاون هماهنگي امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: علاوه بر ستاد سرمایه گذاری، در ادارات پرمتقاضی مانند شهرداری، کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری و آب و برق نیز کمیته‌های سرمایه گذاری تشکیل شده و کاملا فعال هستند.

حاتمی، کرمانشاه را جذاب‌ترین شهر استان برای سرمایه گذاری معرفی کرد و گفت: پروژه های اجرایی حوزه شهری که خوشبختانه کلید خورده اند به رفاه بیشتر و بالا رفتن کیفیت زندگی شهروندان کمک می کند.

وی یادآور شد: در سال گذشته ۲۴۰ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی شکل گرفته که یک موفقیت بی‌نظیر است‌.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12054

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.