• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

پویش ۲۰ هزار نفری بسیجیان کرمانشاهی در حمایت از ایتام و فرزندان محسنین

  • کد خبر : 20041
  • 08 خرداد 1400 - 5:36
پویش ۲۰ هزار نفری بسیجیان کرمانشاهی در حمایت از ایتام و فرزندان محسنین

قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به مشارکت جهادی بسیجیان استان در پویش ایران مهربان، گفت: امیدواریم ظرف مدت یک ماه آینده بیش از ۲۰ هزار بسیجی در استان کرمانشاه حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی را برعهده بگیرند. به گزارش میلکان آنلاین ، حمیدرضا کرمی، قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه […]

قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به مشارکت جهادی بسیجیان استان در پویش ایران مهربان، گفت: امیدواریم ظرف مدت یک ماه آینده بیش از ۲۰ هزار بسیجی در استان کرمانشاه حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی را برعهده بگیرند.

به گزارش میلکان آنلاین ، حمیدرضا کرمی، قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه در جلسه هماهنگی با روسای ادارات تابعه کمیته امداد و سازمان بسیج سازندگی که با حضور سرهنگ هزارخانی، رئیس این سازمان برگزار شد، گفت: سازمان بسیج سازندگی و اقشار برای مشارکت در پویش ایران مهربان اعلام آمادگی کرده اند.
کرمی با بیان اینکه بسیجیان استان پیش از این نیز در این پویش مشارکت داشته اند، افزود: مشارکت کنونی بسیجیان به صورت جهادی و بسیجی وار خواهد بود.
وی تاکید کرد: امیدواریم ظرف مدت یک ماه آینده با مشارکت جهادی بسیجیان سازمان ها و ادارات، اصناف، بازاریان، دانشگاه ها و .. در پویش ایران مهربان؛ بیش از ۲۰ هزار پدر معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان کرمانشاه جذب شود.
قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه پویش ایران مهربان از مهر ماه سال ۹۹ با هدف جذب پدران معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین به اجرا درآمده است،  بیان کرد: تاکنون در این پویش بیش از ۴۵ هزار حامی برای حمایت از این فرزندان معنوی در استان کرمانشاه جذب شده است.
حمید رضا کرمی در پایان با اشاره به اینکه حداقل کمک به هر یتیم در پویش ایران مهربان ۲۰ هزار تومان است، بیان کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و یا سایت الکترونیکی  ekram.emdad.ir ، ارسال عدد ۱ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳ و همچنین تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ از درگاه های مشارکت خیران نیک اندیش در این پویش به شمار می رود.
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20041

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.