• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

پاسخگویی مديركل تعزیرات حکومتی استان از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱

  • کد خبر : 7474
  • 14 مرداد 1398 - 14:59
پاسخگویی مديركل تعزیرات حکومتی استان از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت: برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، امروز سه شنبه با حضور مديركل تعزیرات حکومتی استان كرمانشاه در مرکز سامد برگزار خواهد شد. به گزارش میلکان آنلاین؛ حجت الاسلام والمسلمین عزیزی افزود: در راستاي اجراي نظام نامه مديريت ارتباطات مردمي در بستر سامد(سامانه اكترونيكي ارتباط مردم […]

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت: برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، امروز سه شنبه با حضور مديركل تعزیرات حکومتی استان كرمانشاه در مرکز سامد برگزار خواهد شد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ حجت الاسلام والمسلمین عزیزی افزود: در راستاي اجراي نظام نامه مديريت ارتباطات مردمي در بستر سامد(سامانه اكترونيكي ارتباط مردم و دولت) و تاكيدات مهندس بازوند استاندار محترم مبني بر تسريع در انتقال مشكلات و نظرات مردم به مديران مربوطه و پاسخگويي به درخواست ها و مشكلات هم استان هاي محترم، برنامه ارتباط مردم با مسئولین در بستر سامد، امروز سه شنبه با حضور مديركل تعزیرات حکومتی استان كرمانشاه در مرکز سامد برگزار خواهد شد.

وي اظهار داشت: مردم شریف استان کرمانشاه می توانند امروز از ساعت ۹ الی ۱۱ از طریق شماره تماس ۱۱۱ مسائل و مشکلات خود را مطرح نمایند.

 وی افزود: سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمايند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=7474

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.