• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
1

ورزش عاملی مهم در ایجاد شادی و نشاط در جامعه

  • کد خبر : 11373
  • 07 تیر 1399 - 5:48
ورزش عاملی مهم در ایجاد شادی و نشاط در جامعه

استاندار كرمانشاه گفت: ورزش عاملی مهم در ایجاد شادی و نشاط در جامعه و سبب توسعه سلامت همگانی می شود. به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در دیدار با مدیرعامل، مربیان و جمعی از ورزشکاران تیم هندبال زاگرس افزود:عملکرد مطلوب این تیم در دو سال حضور در رقابت های لیگ برتر و حضور در جام […]

استاندار كرمانشاه گفت: ورزش عاملی مهم در ایجاد شادی و نشاط در جامعه و سبب توسعه سلامت همگانی می شود.

به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در دیدار با مدیرعامل، مربیان و جمعی از ورزشکاران تیم هندبال زاگرس افزود:عملکرد مطلوب این تیم در دو سال حضور در رقابت های لیگ برتر و حضور در جام باشگاه های آسیا  قابل تقدیر است.

وي بيان داشت: هندبال زاگرس به عنوان تیمی مردمی جایگاه مناسبی در بین علاقه مندان به ورزش دارد و برای حضور قدرتمند این تیم در لیگ برتر از تمامی ظرفیت های قانونی استفاده و از مردم عزیز نیز برای حمایت ویژه از این تیم شایسته درخواست مساعدت و همراهی داریم.

مقام عالي استان ادامه داد: حضور حامیان مالی و خیرین ورزش یار برای حضور تیم های استان در لیگ های معتبر کشوری بسیار مهم است.

بازوند اظهار داشت: ورزش عاملی مهم در ایجاد شادی و نشاط در جامعه و سبب توسعه سلامت همگانی می شود، بر این اساس برای حمایت از قهرمانان و پویایی اقتصاد ورزش نیازمند ورود بخش خصوصی هستیم.

وي افزود: استان کرمانشاه سرزمین قهرمانان و یلان نامدار است و توسعه ورزش قهرمانی می تواند بستری مناسب برای نهادینه شدن فرهنگ ورزش همگانی نیز باشد و گرایش و تمایل مردم به ورزش را بیشتر کند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11373

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.