• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

وحدت و یکصدایی در دفاع از حافظان امنیت ضرورت جامعه است/ نباید در دام “تنش و اختلاف” بیفتیم

  • کد خبر : 15390
  • 15 آذر 1399 - 7:05
وحدت و یکصدایی در دفاع از حافظان امنیت ضرورت جامعه است/ نباید در دام “تنش و اختلاف” بیفتیم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر حفظ وحدت و یکصدایی در قدرشناسی از تلاشهای نیروهای حافظ امنیت در کشور گفت: ایجاد “اختلاف” و “تنش” نقشه شوم دشمن است که لازم است جناح های سیاسی با هوشیاری مانع از تحقق آن شوند. به گزارش میلکان آنلاین ؛ حسین خوش اقبال در ادامه […]

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر حفظ وحدت و یکصدایی در قدرشناسی از تلاشهای نیروهای حافظ امنیت در کشور گفت: ایجاد “اختلاف” و “تنش” نقشه شوم دشمن است که لازم است جناح های سیاسی با هوشیاری مانع از تحقق آن شوند.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ حسین خوش اقبال در ادامه بازدیدهای میدانی از شهرستانها به قصر شیرین سفر کرد و در جلسه ستاد مدیریت کرونای این شهرستان از تلاشها و زحمات قرارگاه عملیاتی در اجرای طرح ممنوعیت ها و اجرای طرح شهید سلیمانی تقدیر و تشکر کرد‌.

وی با اشاره به خروج برخی شهرستانهای استان از وضعیت قرمز تاکید کرد: شرایط اگر چه مطلوب شده اما دلیل بر اتمام کرونا و کافی بودن رعایت پروتکلها نیست و مراقبت ها باید همچنان ادامه داشته باشد.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند شهید فخری زاده تصریح کرد: دست کثیف رژیم صهیونیستی به خون دانشمند شهید ما رنگین است و  مثلث عبری،عربی و غربی به دنبال انتقام گرفتن از ملت ایران به دلیل مقاومت شان بوده است.

خوش اقبال در همین حال یادآور شد: متاسفانه می بینیم که در داخل صداهایی بجای حرکت در صف واحد، با زیر سوال بردن زحمات ارزشمند نیروهای حافظ امنیت و آرامش کشور،سربازان گمنام امام زمان(عج)وپاسداران همیشه سبزپوش، انگشت در چشمان بیدار جامعه کرده اند.

وی تصریح کرد:  هیچ جمع عاقل و آگاهی در هنگامه نبرد، صف مدافعان خودی را تضعیف نمی کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه  تاکید کرد: در برهه کنونی همه باید یک صدا از اقتدار و امنیت آفرینی نیروهای حافظ امنیت در کشور قدردانی کنیم.

وی حفظ انسجام و وحدت را دیگر ضرورت امروز دانست و گفت: وحدت خنثی کننده نقشه تفرقه افکنانه برای شکست روحیه مقاومت ملت ایران است.

خوش اقبال با تاکید بر مراقبت از انسجام داخلی افزود: خواست دشمن متشنج کردن فضای داخلی با برانگیختن اختلافات و منازعات و انحراف توان کشور از هدف اصلی یعنی استمرار مقاومت و خروج از وضعیت فعلی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه اضافه کرد: اقتدار کشور مرهون رشادت های سربازان گمنام امام زمان(عج)، پاسداران ،ارتش و نیروی انتظامی است اما صداهایی در راستای تضعیف آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: نباید با برخی موضع گیری های جناحی و سیاسی، در دام و ترفند “ایجاد تنش” دشمن در کشور بیفتیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=15390

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.