• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

واکسینه شدن ۱۴۷۰ خدمت گیرنده و پرسنل مراکز شبانه روزی بهزیستی

  • کد خبر : 14253
  • 06 آبان 1399 - 6:09
واکسینه شدن ۱۴۷۰ خدمت گیرنده و پرسنل مراکز شبانه روزی بهزیستی

مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه گفت : ۱۴۷۰ خدمت گیرنده و پرسنل مراکز شبانه روزی بهزیستی استان کرمانشاه در برابر ویروس آنفلوآنزا واکسینه شدند . به گزارش میلکان آنلاین؛محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از طرح واکسینه شدن مددجویان حاضر در مراکز شبانه روزی در برابر ویروس آنفلوآنزا خبر داد و گفت : تاکنون ۱۴۷۰ مددجو در این طرح […]

مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه گفت : ۱۴۷۰ خدمت گیرنده و پرسنل مراکز شبانه روزی بهزیستی استان کرمانشاه در برابر ویروس آنفلوآنزا واکسینه شدند .

به گزارش میلکان آنلاین؛محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از طرح واکسینه شدن مددجویان حاضر در مراکز شبانه روزی در برابر ویروس آنفلوآنزا خبر داد و گفت : تاکنون ۱۴۷۰ مددجو در این طرح با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی واکسینه شده اند و بر اساس برنامه تا پایان هفته جاری ۶۰۰ مددجوی دیگر از مزایای این طرح برخوردار خواهند شد.

او گفت : درست است که وضعیت موجود و شیوع بیماری کرونا محدودیت‌های را به وجود آورده و همه از این شرایط رنج می‌بریم، اما امروز باید بیش از هر زمان دیگری به تکریم ارباب رجوع توجه کنیم و نباید شرایط سخت کرونا و خستگی ناشی از آن سبب شود که ما از این مهم غافل شویم.

صفدر مظفری مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه افزود: با توجه به انجام تست‌های دوره‌ای در مراکز بهزیستی، تست کرونای تمامی پرسنل مرکز شیرخوارگاه معتضدی منفی شده است .

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.