• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
استاندار كرمانشاه بر مبارزه قاطع با كالاهاي قاچاق:

همه موظف به كمك براي افزايش توليد كالاهاي داخلي هستيم

  • کد خبر : 16057
  • 11 دی 1399 - 8:18
همه موظف به كمك براي افزايش توليد كالاهاي داخلي هستيم

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: در سال جهش توليد و براي كمك به رونق اقتصادي همه موظف به تلاش براي افزايش توليد كالاهاي داخلي به منظور ايجاد اشتغال هستيم.   به گزارش میلکان آنلاین؛ “هوشنگ بازوند” در هفتمين جلسه کمیسیون برنامه ریزی، نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان كه با حضور معاونين سياسي […]

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: در سال جهش توليد و براي كمك به رونق اقتصادي همه موظف به تلاش براي افزايش توليد كالاهاي داخلي به منظور ايجاد اشتغال هستيم.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ “هوشنگ بازوند” در هفتمين جلسه کمیسیون برنامه ریزی، نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان كه با حضور معاونين سياسي و امنيتي و هماهنگي امور اقتصادي استانداري و جمعي از مديران استان در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برخورد قاطع با كالاهاي قاچاق كمك به افزايش توليد در راستاي رونق اقتصادي و ايجاد اشتغال است لذا دستگاه هاي ذيربط موظف به برخورد و مبارزه قاطع با پديده قاچاق كالا هستند.

وي تصريح كرد: از يكسو بايد تلاش كنيم كه فضا براي توليد هر چه بيشتر كالاهاي داخلي فراهم شود و از سوي ديگر تلاش شود كه زمينه براي ورود كالاهاي قاچاق كه امنيت توليدات داخلي را تهديد مي كند، از بين برود زيرا همه موظف به كمك براي افزايش توليد كالاهاي داخلي به منظور ايجاد اشتغال و رونق اقتصادي كشور و استان هستيم.

استاندار كرمانشاه بيان داشت: ما از انجام هر گونه اقدام و برنامه اي كه در راستاي كمك به افزايش توليدكالاهاي ايراني و مبارزه با قاچاق كالا باشد، در استان دريغ نخواهيم كرد.

در ادامه اين جلسه سعيد قاسمي دبير كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان نيز با ارائه گزارشي در خصوص بند “د” ماده ۲ قانون مصوب مجلس شوراي اسلامي گفت: اين قانون در راستاي بررسي و ارزيابي كالاهاي قاچاق است كه توسط ادارات ذيربط مانند گمرك،  صمت اجرايي مي شود.

وي با بيان اينكه قاچاق دام يكي از معضلات و مشكلات مي باشد،  افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق دام در استان اقدامات اثرگذار و گسترده اي صورت مي گيرد و در اين راستا به باندهاي قاچاق دام ضربه هاي مهلكي وارد مي شود و اخيراً ۵ باند مهم اين موضوع توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) مهندم و متلاشي شدند.

وي بيان داشت: هدف كلي و نهايي ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز كشور و همچنين كميسيون مبارزه با قاچاق و ارز استان ها، جلوگيري از ورود كالاهاي قاچاق به داخل و همچنين جلوگيري از خروج كالاهاي داخلي بدون هماهنگي با ادارات ذيربط است كه ما نهايت اهتمام و تلاش خود را در اين زمينه ها بكار گرفته ايم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=16057

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.