• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
مدیرکل سازمان محیط زیست استان کرمانشاه:

نیمی از پرسنل محیط زیست، ۸ شبانه روز درگیر عملیات مهار آتش سوزی بوزین و مره خیل بودند

  • کد خبر : 11610
  • 14 تیر 1399 - 4:46
نیمی از پرسنل محیط زیست، ۸ شبانه روز درگیر عملیات مهار آتش سوزی بوزین و مره خیل بودند

رییس سازمان محیط زیست استان کرمانشاه گفت: نیمی از پرسنل اداره محیط زیست استان کرمانشاه به مدت ۸ شبانه روز درگیر عملیات مهار آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل در پاوه بودند. فریدون یاوری در گفتگو با خبرنگار میلکان آنلاین با اعلام این خبر در ادامه عنوان کرد: این آتش سوزی بسیار […]

رییس سازمان محیط زیست استان کرمانشاه گفت: نیمی از پرسنل اداره محیط زیست استان کرمانشاه به مدت ۸ شبانه روز درگیر عملیات مهار آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مره خیل در پاوه بودند.

فریدون یاوری در گفتگو با خبرنگار میلکان آنلاین با اعلام این خبر در ادامه عنوان کرد: این آتش سوزی بسیار گسترده و مهیب بود و ابعاد آسیب های آن باید بر اساس نقشه و پس از برآورد نهایی مشخص شود.

وی گفت: همکاران ما از تمام استان و دیگر نیروهای مردمی و امدادی از روز پنج شنبه ۵ تیرماه تا عصر دیروز پنجشنبه که  آخرین مرحله از آتش سوزی به طور کامل مهار شد، سخت درگیر این حادثه بودند که از فداکاری های این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

یاوری عنوان کرد: طی این ۸ شبانه روز ادارات و سازمان های مختلی مانند فرمانداری پاوه و بخشداری های این شهرستان، منبع طبیعی، شهرداری، آتش نشانی، راهداری، فوریت های پزشکی، هلال احمر و نیروهای مردمی و نظامی و انتظامی فداکارانه برای خاموش کردن این آتش مهیب تلاش کردند.

مدیرکل سازمان محیط زیست استان کرمانشاه با قدردانی از همکاری و تلاش فراوان نیروهای مردمی اظهار داشت:  گروه های مردم نهاد به ویژه انجمن زیست محیطی هیوای پاوه برای مهار آتش سوزی ها، فداکاری های بسیار کردند و سه نفر از اعضای این انجمن جان خود را در راه حفظ محیط زیست و طبیعت فدا کردند که این اتفاق ناگوار همه را داغدار و سوگوار کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: مجموعه محیط زیست استان کرمانشاه ۱۶۰ نفر پرسنل دارد که نیمی از آن ها در این ۸ شبانه روز درگیر عملیات مهار آتش سوزی بودند و با خطرات بزرگی روبرو شدند. در میان پرسنل تعدادی خانم هستند و تعدادی هم به کرونا مبتلا بودند که امکان اعزام آن ها به محل آتش سوزی نبود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11610

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.