• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
3
در قالب پویش ایران همدل_اطعام مهدوی صورت گرفت؛

میهمانی ۲۰۱ هزار کرمانشاهی بر سفره کریمانه خیران نیک اندیش

  • کد خبر : 19664
  • 26 اردیبهشت 1400 - 11:39
میهمانی ۲۰۱ هزار کرمانشاهی بر سفره کریمانه خیران نیک اندیش

  مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در ماه مبارک رمضان امسال با مشارکت ۲۵ میلیارد و ۸۸۶ میلیون تومانی کرمانشاهیان در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی ۲۰۱ هزار پرس غذای گرم طبخ و ۶۷ هزار بسته معیشتی برای خانوارهای کم برخوردار استان تامین شد. به گزارش میلکان آنلاین؛ محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد […]

 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در ماه مبارک رمضان امسال با مشارکت ۲۵ میلیارد و ۸۸۶ میلیون تومانی کرمانشاهیان در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی ۲۰۱ هزار پرس غذای گرم طبخ و ۶۷ هزار بسته معیشتی برای خانوارهای کم برخوردار استان تامین شد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی پویش ایران همدل-اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)؛ از مشارکت ۲۵ میلیارد و ۸۸۶ میلیون تومانی کرمانشاهیان نیکوکار در این پویش خبر داد.

رخصی با بیان اینکه در این ماه مبارک بیش از ۸۵ آشپزخانه مهدوی در استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به منظور طبخ غذای گرم دایر شد، عنوان کرد: در این آشپزخانه ها بیش از ۲۰۱ هزار پرس غذای گرم برای خانوارهای مددجو و کم برخوردار استان طبخ و در میان آنان توزیع شد.

وی بیان کرد: در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی امسال حدود ۶۷ هزار بسته معیشتی و غذایی نیز برای خانوارهای تحت حمایت با مشارکت خیران نیک اندیش تامین شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین در این ماه مبارک حدود ۳۹ هزار بسته افطاری ساده تهیه و در میان خانوارهای نیازمند توزیع شده است.

محسن رخصی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت خوب و کریمانه مردم استان کرمانشاه در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی، تصریح کرد: این پویش عمق فرهنگ اسلامی و نوع دوستی در میان مردم نیک اندیش استان کرمانشاه را به نمایش گذاشت.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19664

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.