• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

موسسه عترت بوتراب ۲۰۰ یتیم کرمانشاهی را بورسیه می کند

  • کد خبر : 7785
  • 12 شهریور 1398 - 9:10
موسسه عترت بوتراب ۲۰۰ یتیم کرمانشاهی را بورسیه می کند

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه موسسه عترت بوتراب از هزار فرزند یتیم در استان حمایت می کند، گفت: این موسسه حدود ۲۰۰ دانش آموز و دانشجوی نخبه کرمانشاهی را نیز بورسیه شایستگی کرده است. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین؛غلامرضا نصوری، در آیین تقدیر از ایتام نخبه مشترک […]

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه موسسه عترت بوتراب از هزار فرزند یتیم در استان حمایت می کند، گفت: این موسسه حدود ۲۰۰ دانش آموز و دانشجوی نخبه کرمانشاهی را نیز بورسیه شایستگی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین؛غلامرضا نصوری، در آیین تقدیر از ایتام نخبه مشترک تحت حمایت این نهاد و موسسه خیریه عترت بوتراب، با تاکید بر اینکه کسب معدل الف در مقطع تحصیلی از شرایط بورسیه شدن این دانش آموزان و دانشجویان به شمار می رود، افزود: موسسه بوتراب ماهانه به ایتام تحت حمایت ۳۰ هزار تومان و به صورت ویژه به هریک از ایتام بورسیه شده تا سقف ۲۰۰ هزار تومان اهدا می کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه روز گذشته ۲۰ دستگاه لپ تاپ به ایتام تحت حمایت هدیه شده، تصریح کرد: این هدایا به دانشجویان نخبه و به دانش آموزان حائز رتبه های برتر کنکور سراسری اهدا شده است.

لازم به ذکر است، به گفته غلامرضا نصوری هم اکنون حدود هفت هزار یتیم و فرزند مشمول طرح محسنین در استان از حمایت های مادی و معنوی کمیته امداد بهره مند می شوند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=7785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.