• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر؛

مسیر غرب به شمال تقاطع شهید سلیمانی کرمانشاه به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 19927
  • 04 خرداد 1400 - 5:31
مسیر غرب به شمال تقاطع شهید سلیمانی کرمانشاه به بهره‌برداری رسید

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر مسیر غرب به شمال تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی با حضور شهردار کرمانشاه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. به گزارش میلکان آنلاین، دکتر سعید طلوعی بعد از ظهر امروز در حاشیه این مراسم با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز ایران اسلامی اظهار کرد: […]

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر مسیر غرب به شمال تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی با حضور شهردار کرمانشاه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش میلکان آنلاین، دکتر سعید طلوعی بعد از ظهر امروز در حاشیه این مراسم با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز ایران اسلامی اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی ۱۹ ماه به طول انجامید که با توجه به مشکلات مالی و اقتصادی، بیماری کرونا، برودت هوا طی فصل سرد سال و کمبود امکانات مورد نیاز یک پروژه بی نظیر در کشور بود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه بزرگترین و کامل‌ترین پروژه عمرانی شهر کرمانشاه است، افزود: تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی باعث رفع گره ترافیکی در ورودی شهر کرمانشاه شده است.

شهردار کرمانشاه گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار با در نظر گرفتن نرخ تورم صرف عملیات ساخت و تکمیل پروژه تقاطع غیر هم سطح شهید سلیمانی شده است.

طلوعی با بیان اینکه مسئله ترافیک در حوزه شهری بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: با پایان یافتن عملیات اجرایی هر مسیر، به دلیل سهولت رفت و آمد و راحتی مردم آن مسیر سریعاً مورد بهره‌برداری مردم قرار می‌گرفت.

وی با اشاره به اینکه سه حوزه عمرانی، خدمات شهری و ترافیکی شهرداری کرمانشاه مستقیماً با پروژه درگیر بودند، افزود: امروز شاهد بهره برداری کامل از پُل و راست گردهای این تقاطع غیر همسطح هستیم.

طلوعی تصریح کرد: تنها برخی تعدادی لوپ گذاری و ایجاد درخت‌کاری و فضای سبز زیبا و مناسب برای این پروژه باقی مانده است که آن نیز تا ۲۰ روز آینده تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی، گفت: ۱۰ ماه پیش سطح صفر این تقاطع شامل مسیر شرق به غرب و غرب شرق به بهره برداری رسید و امسال نیز لحظه تحویل سال نو، سه مسیر از این تقاطع شامل زیرگذر شمال به جنوب، زیرگذر جنوب به شمال و رمپ شرق به جنوب مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

ایجاد ساماندهی پرسنل و امنیت شغلی نیروهای روزمزد شهرداری کرمانشاه

شهردار کرمانشاه گفت: موضوع امنیت شغلی نیروهای روزمزد شهرداری یکی از دغدغه‌های این مجموعه بود که در این راستا اقدامات مهمی از جمله تبدیل وضعیت پرسنل و ساماندهی نیروهای انسانی انجام گرفت.

طلوعی ادامه داد: قرارداد نیروهای روزمزد شهرداری کرمانشاه با شرکت نوین و بازیافت منعقد شد که علاوه بر سامان گرفتن این نیروها موجب مدیریت یکپارچه و کاهش بار مالی برای شهرداری شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری کرمانشاه، گفت: در زمان شروع به کارم به عنوان شهردار کرمانشاه، پرسنل این مجموعه در وضعیت نابسامانی قرار داشتند و عملاً سیستم حضور و غیابی در شهرداری وجود نداشت.

طلوعی ادامه داد: در آن زمان شهرداری کرمانشاه به چهار هزار و ۵۰۰ نفر حقوق پرداخت می‌کرد، اما عملاً یک هزار و ۲۰۰ نفر نیروی پای کار وجود داشتند به همین دلیل در حوزه هماهنگی و برنامه‌ریزی سیستم تصویر برداری و اثر انگشت را اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در مرحله بعد شرکت‌های متعدد شهرداری کرمانشاه ساماندهی شدند، تصریح کرد: برای ساماندهی و قرار گرفتن این شرکت‌های در قالب یک شرکت، نزدیک به ۲ سال پیش اقدام به تأسیس یک شرکت با نام مؤسسه زاگرس کردیم که این طرح از کلانشهرهای بزرگ کشور الگوبرداری شده بود.

شهردار کرمانشاه افزود: درخواست راه اندازی این شرکت به شورای اسلامی این شهر فرستاده و طی این ۲۲ ماه نیز ۷ پیرو برای آن ارسال شد اما متأسفانه به دلیل مخالفت احدی از اعضای شورا به این طرح رسیدگی نشد.

وی با بیان اینکه اخیراً ۵۱ درصد از سهام شرکت نوین به مدیریت خانم شیرزادی به شهرداری کرمانشاه اهدا شد، گفت: با این اقدام دیگر نیاز به مصوبه شورا وجود ندارد و تمام نیروهای شرکتی و روزمزدی در قالب این شرکت ساماندهی می‌شوند.

طلوعی با تاکید بر اینکه ساماندهی نیروهای شرکتی موجب کاهش ۳۰ میلیارد ریالی هزینه‌های شهرداری کرمانشاه شده است، خاطر نشان کرد: این اقدام علاوه بر نظارت دقیق در ورود و خروج پرسنل، باعث عدم هرج و مرج و بی‌نظمی در شهرداری کرمانشاه می‌شود.

 

اجازه ورود جوانان با نگرش جدید به میدان مدیریت شهری داده شود

وی به درپیش بودن انتخابات شورای شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: طی دوران مسئولیتم به عنوان شهردار کرمانشاه با برخی بد اخلاقی‌ها از ناحیه چند عضو شورای شهر مواجه شدم که جواب این بد اخلاقی‌ها را با کار، تلاش و کوشش بیشتر داده‌ام.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: طی این ۲۲ ماه هرچه در توانم بود را اجرایی کرده‌ام و هیچ اصراری به به ماندن ندارم، اما برخی از اعضای شورای شهر چندین دوره در شورا هستند که به نظر می‌رسد اگر کاری می‌توانستند تا کنون انجام دهند فرصت آن را داشتند، بنابراین نباید اصراری به ماندن داشته باشند.

طلوعی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری کرمانشاه نیازمند جوانان پر تلاش با نگرش جدید است، افزود: اصرار در ماندن بر کرسی قدرت به معنای این است که به دنبال منافع شخصی هستیم، لذا بسیاری از این عقب ماندگی‌ها، پسرفت‌ها و نیازهای امروز مردم در شهر کرمانشاه به دلیل همین مسئله است.

وی گفت: شهر کرمانشاه می‌توانست آبادتر از هم اکنون باشد اگر مدیریت شهری چیزی برای خودش نمی‌خواست و در بین مدیران این شهر یک همدلی و همراهی وجود داشت.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19927

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.