• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه معرفی شد

  • کد خبر : 13750
  • 20 مهر 1399 - 6:11
مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سیاسی استانداری کرمانشاه امروز (۱۹مهرماه) با حضور حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی برگزار و از زحمات بهرام سلیمانی تقدیر و امیرشاه آبادی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد. به گزارش میلکان آنلاین؛ «حسین خوش اقبال» در این مراسم با اشاره به لزوم هم اندیشی، همفکری و همدلی […]

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سیاسی استانداری کرمانشاه امروز (۱۹مهرماه) با حضور حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی برگزار و از زحمات بهرام سلیمانی تقدیر و امیرشاه آبادی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ «حسین خوش اقبال» در این مراسم با اشاره به لزوم هم اندیشی، همفکری و همدلی و همراهی همکاران برای پیشبرد اهداف اظهارداشت: برگزاری نشست های مشورتی با کارکنان حوزه های مختلف این معاونت سبب مشارکت بیشتر و مطلوب در فرآیندهای تصمیم گیری و تصمیم سازی خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه آقای بهرام سلیمانی از دوستان قدیمی، همکار، همفکر و پرتلاش است؛ گفت: ما در بسیاری از روزهای سخت در کنار هم بودیم و ایشان با تعهد، صداقت و اخلاص همیشگی در بازه زمانی حضور اینجانب نیز بسیار موثر و کوشا بوده اند.

وی افزود: امروز نیز آقای سلیمانی به درخواست خود در حالی تودیع می شود که در سنوات گذشته و در جایگاه های مختلف نیز سابقه خدمتی بسیار مطلوبی داشته است و بر این اساس ضمن بهره مندی از رهنمودها و همفکری و تعامل ایشان در حوزه سیاسی، امیدوار هستیم درآینده نزدیک و در جایگاه شغلی جدید نیز موفق و اثربخش باشند.

خوش اقبال با تقدیر از خدمات مدیرکل سابق سیاسی، از آقای امیر شاه آبادی مدیرکل جدید نیز به عنوان فردی شایسته و از نیروهای خوش فکر وزارت کشور نام برد و گفت: امیدوارم با همفکری، همدلی و همراهی بتوانیم گام های مهمی در راستای تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید در استان برداریم.

بهرام سلیمانی مدیرکل سابق سیاسی استانداری نیز در این مراسم که با حضور مدیران کل حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری برگزارشد؛ از تلاش ها بیدریغ کلیه همکاران خود در زمان تصدی این پست صمیمانه تشکر و قدردانی کرد و تصریح کرد: در سال ۹۷ و ۹۸ بر اساس ارزیابی صورت گرفته طبق شاخص های عملکردی رتبه برتر را داشتیم که به یقین مرهون زحمات همکاران پرتلاش این حوزه بوده و در آینده نزدیک به صورت ویژه ای از کلیه همکاران تقدیر خواهم شد.

سلیمانی در ادامه با بیان اینکه این جابجایی به درخواست شخصی خودم بوده است؛ از زحمات معاون سابق سیاسی امنیتی و همکاری مطلوب آقای خوش اقبال معاون فعلی تقدیر و تشکر کرد.

کشور در شرایط سخت اقتصادی به صورت هنرمندانه اداره می شود

امیر شاه آبادی مدیرکل جدید سیاسی استانداری نیز در ادامه مراسم با تقدیر و تشکر ویژه از زحمات دلسوزانه و خردمندانه آقای سلیمانی به لحاظ فراهم آوردن شرایط مطلوبی برای انجام امور؛ به ضرورت تلاش بیشتر در سال پایانی دولت اشاره کرد و گفت: با تدبیر و عزتمندانه کار خواهیم کرد و برای خدمتگزاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و القای ناکارآمدی توسط معاندین و برخی مخالفان داخلی نمی تواند روحیه امید و خودباوری را از مردم بگیرد و یا مسوولین را دلسرد کند.

وی افزود: در یکسال باقیمانده با تدبیر و عزتمندانه کارها را پیگیری می کنیم و به صورت مفید و موثر در این یکسال کار می کنیم.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13750

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.