• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

مجمع مشورتی نظام مسائل استان کرمانشاه، آمادگی خود برای همکاری با امیری مقدم را اعلام کرد

  • کد خبر : 21700
  • 17 دی 1400 - 13:11
مجمع مشورتی نظام مسائل استان کرمانشاه، آمادگی خود برای همکاری با امیری مقدم را اعلام کرد

مجمع مشورتی نظام مسائل استان کرمانشاه در پیامی ضمن تبریک به استاندار جدید دولت سیزدهم در کرمانشاه آمادگی خود را جهت ارائه تجربیات و راهکار ها را اعلام کرد. در متن این پیام آمده است : «ذَلِكَ بِأَنَّ اللّهَ لَمْ یَكُ مُغَیِّرًا نِّعْمَةً أَنْعَمَهَا عَلَى قَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنفُسِهِمْ وَأَنَّ اللّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ» ( […]

مجمع مشورتی نظام مسائل استان کرمانشاه در پیامی ضمن تبریک به استاندار جدید دولت سیزدهم در کرمانشاه آمادگی خود را جهت ارائه تجربیات و راهکار ها را اعلام کرد.

در متن این پیام آمده است :

«ذَلِكَ بِأَنَّ اللّهَ لَمْ یَكُ مُغَیِّرًا نِّعْمَةً أَنْعَمَهَا عَلَى قَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنفُسِهِمْ وَأَنَّ اللّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ» ( انفال/۵۳)

انتظارات تحول خواهانه قشرهای گوناگون اجتماعی و سیاسی از جمله جوانان پیرامون انتخابات ۱۴۰۰، نشان از ظرفیت بالقوه نظام جمهوری اسلامی ایران در تحقق بخشی به این مهم و همچنین انعکاس امیدواری ها از سوی جامعه در اراده و انگیزه دولتی انقلابی برای ارتقاء وضع موجود و عینیت بخشی به اهداف والای انقلاب اسلامی داشت. دولت سیزدهم هم با دریافت این مطالبه بحق، از ابتدای آغاز به کار دولت، سعی خود را بر تحقق انتظارات عمومی قرار داد.

حال قطار تحول مدیریتی دولت به ایستگاه آخر، یعنی استان کرمانشاه رسید، استانی که ماه هاست انتظار مدیری انقلابی، دلسوز و شایسته را میکشید تا مرهمی بر بی کفایتی هایی چند ساله در استان باشد که دیگر قابل اغماض و مماشات نبود و خواص و عوام همه معترف به آن بودند. با لطف خداوند و اراده دولت سیزدهم، با انتخاب استانداری انقلابی برای کرمانشاه، امروز شاهد سرمشق تحول هستیم.

دبیران و اعضای جوان « مجمع مشورتی نظام مسائل استان کرمانشاه» انتخاب سردار بهمن امیری مقدم را به استانداری کرمانشاه، تبریک گفته و ضمن مسالت توفیق روزافزون از درگاه الهی برای ایشان، آمادگی خود را جهت ارائه تجربیات و راهکار ها اعلام میدارد …

ومن الله التوفیق

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=21700

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.