• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

فعال سازی سرویس صدقه روزانه

  • کد خبر : 9426
  • 28 بهمن 1398 - 8:39
فعال سازی سرویس صدقه روزانه

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون سرویس پرداخت صدقه روزانه از طریق گوشی های تلفن همراه فعال است، گفت: مشترکان اپراتورهای تلفن همراه می توانند با ارسال پیامک خالی به سرشماره ۸۸۷۷ سرویس صدقه روزانه خود را فعال کنند. به گزارش میلکان آنلاین؛ محسن رخصی ، مدیرکل کمیته امداد استان […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون سرویس پرداخت صدقه روزانه از طریق گوشی های تلفن همراه فعال است، گفت: مشترکان اپراتورهای تلفن همراه می توانند با ارسال پیامک خالی به سرشماره ۸۸۷۷ سرویس صدقه روزانه خود را فعال کنند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ محسن رخصی ، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به فعال سازی سرویس پرداخت صدقه روزانه برای مشترکان اپراتورهای تلفن همراه، گفت: با فعال سازی این سرویس خیران نیک اندیش می توانند به صورت روزانه و یا موردی صدقات خود را به دست نیازمندان برسانند.
رخصی بیان کرد: آن دسته از مشترکان اپراتورهای تلفن همراه که می خواهند در کار خیر صدقه به نیازمندان سهیم باشند می توانند بدون استفاده از اینترنت و گوشی هوشمند و صرفا با ارسال پیامک خالی(بدون محتوا) به سرشماره ۸۸۷۷  سرویس صدقه روزانه و موردی خود را فعال کنند.
وی ادامه داد: با ارسال پیامک خالی به  سرشماره مذکور و طی نمودن مراحل مربوطه، می توان به عضویت سامانه پیامکی درآمده و روزانه مبالغ ۱۰۰ یا ۳۰۰ یا ۵۰۰ تومان را به عنوان صدقه روزانه انتخاب و پرداخت کرد.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: این مبالغ در قبض دوره‌ای مشترکین دائمی اپراتورها، تحت عنوان “کمک های مردمی” و برای مشترکین اعتباری نیز از شارژ روزانه کسر می شود.
محسن رخصی با تاکید بر اینکه در روش پرداخت صدقات الکترونیکی امکان انتخاب استان مورد نظر توسط مشترک ایجاد شده ، بیان کرد: مشترکین با انتخاب پیش شماره تلفن استان مورد نظر خویش تعیین می‌کنند که وجه صدقه به محرومین کدام استان تخصیص یابد.
رخصی با اشاره به اینکه خیران می توانند پیامک حاوی عدد ۱۱۰ را نیز به منظور فعال سازی صدقه موردی به سرشماره ۸۸۷۷ ارسال کنند، عنوان کرد: میزان صدقه موردی ۵۰۰۰ تومان است که این مبلغ پس از کسر از شارژ مشترکین اعتباری و درج در صورتحساب مشترکین دائمی، به حساب اپراتور واریز و در نهایت در اختیار کمیته امداد قرار خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: صدقات موردی مشترکان نیز به صلاحدید کمیته امداد به حساب مناطق محروم واریز می شود.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: از صدقات موردی در مناسبت های مختلف همچون پرداخت صدقه اول ماه قمری، صدقه سفر ، صدقه امام زمان (عج) ، صدقه تاسوعا ، عاشورا و اربعین حسینی و… بهره برداری شود.
محسن رخصی با تاکید بر اینکه هیچگونه هزینه ای از مشترکان، بابت پیامک های اعلام وصول صدقات روزانه و موردی کسر نخواهد شد، تصریح کرد: مشترکانی نیز که خواهان لغو عضویت از سرویس پرداخت الکترونیکی صدقات باشند می تواند با ارسال کلمه OFF به سرشماره ۸۸۷۷ عضویت خود را لغو کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9426

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.