• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

فعال سازی سالن اختصاصی ووشو در سطح روستاهای استان

  • کد خبر : 16910
  • 08 بهمن 1399 - 6:46
فعال سازی سالن اختصاصی ووشو در سطح روستاهای استان

قیطولی ریاست کمیته ووشو روستایی و عشایری از فعال سازی مکان های ورزشی در سطح روستاهای و تجهیز این سالنها توسط هیات ووشو استان خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از جام ورزش : به تازگی از سوی رضا مهدی پور ریاست محترم هیات ووشو استان کرمانشاه طی حکمی علی قیطولی را بعنوان […]

قیطولی ریاست کمیته ووشو روستایی و عشایری از فعال سازی مکان های ورزشی در سطح روستاهای و تجهیز این سالنها توسط هیات ووشو استان خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از جام ورزش : به تازگی از سوی رضا مهدی پور ریاست محترم هیات ووشو استان کرمانشاه طی حکمی علی قیطولی را بعنوان رئیس کمیته ووشو روستایی و عشایری استان کرمانشاه منصوب کرد.

قیطولی یکی از مربیان ارزشمند و باسابقه ای است، که سالیان سال در سطح مناطق روستایی مشغول به آموزش رشته ووشو می باشد.

در اولین جلسه ای که در روز جمعه مورخ سوم بهمن ماه ۱۳۹۹ در محل دفتر هیات ووشو ، به ریاست علی قیطولی با حضور نمایندگان ووشو روستایی و عشایری سراسر استان برگزار شد، در خصوص برپایی سالن های اختصاصی ووشو در سطح روستاها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

علی قیطولی رئیس کمیته ووشو روستایی و عشایری استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از بزرگترین مشکلات جوانان روستایی بعد مسافت زیاد بین روستا تا مجموعه های ورزشی واقع در شهر می باشد، افزود : در صدد آن هستیم در روستاها سالن های ورزشی احداث و به وسایل ازجمله تاتامی ، کیسه بوکس و… تجهیز نمائیم ، در هفته دو روز مربی باسابقه به مناطق بجهت آموزش علاقمندان به ووشو اعزام خواهیم کرد.

وی افزود : اهداف اصلی ما در این راه آموزش و آشنایی جوانان روستایی با ووشو ، شناخت استعدادها ، ایجاد شور و نشاط ، پر کردن اوقات فراغت با انرژی بالا و طرح سفیر سلامت آموزش کمک های اولیه برای جوانان روستایی می باشد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=16910

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.