• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

عوامل نزاع دسته جمعی شهرک مسکن دستگیر شدند

  • کد خبر : 15784
  • 01 دی 1399 - 8:33
عوامل نزاع دسته جمعی شهرک مسکن دستگیر شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به وقوع یک نزاع دسته جمعی از سوی تعدادی اراذل و اوباش در شهرک مسکن کرمانشاه، گفت: هفت نفر از این افراد با حضور به موقع پلیس دستگیر شدند. به گزارش میلکان آنلاین؛ سرهنگ محمدرضا امویی اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد نزاع مسلحانه دسته جمعی […]

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به وقوع یک نزاع دسته جمعی از سوی تعدادی اراذل و اوباش در شهرک مسکن کرمانشاه، گفت: هفت نفر از این افراد با حضور به موقع پلیس دستگیر شدند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ سرهنگ محمدرضا امویی اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد نزاع مسلحانه دسته جمعی در شهرک مسکن، تیمی از ماموران به سرعت راهی محل شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی کرمانشاه با حضور به موقع علاوه بر پایان دادن به درگیری توانستند مقتدرانه هفت نفر از عوامل اصلی را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: در این درگیری به چند خودرو آسیب وارد شد و در عین حال ماموران پلیس توانستند یک اسلحه پران را نیز از افراد درگیر کشف کنند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با بیان اینکه عوامل درگیری تحویل مراجع قضایی شده اند، برخورد با این افراد که جزو اراذل و اوباش هستند یکی از برنامه های اصلی پلیس است.

وی در پایان گفت: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و قطعا با مخلان آن برابر قانون برخورد می شود.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=15784

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.