• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

عضو نوجوان کانون استان کرمانشاه، برگزیده مهرواره طنز «یک وعده لبخند» شد

  • کد خبر : 20523
  • 30 خرداد 1400 - 5:23
عضو نوجوان کانون استان کرمانشاه، برگزیده مهرواره طنز «یک وعده لبخند» شد

صاحبان آثار برگزیده مهرواره طنز «یک وعده لبخند» در سه بخش داستان، شعر و اینفوگرافی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل معرفی شدند. به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، این مهرواره با موضوع‌های مختلف کنترل وزن و چاقی کودکان و نوجوانان گروه‌های سنی نونگاه(۱۲+) […]

صاحبان آثار برگزیده مهرواره طنز «یک وعده لبخند» در سه بخش داستان، شعر و اینفوگرافی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، این مهرواره با موضوع‌های مختلف کنترل وزن و چاقی کودکان و نوجوانان گروه‌های سنی نونگاه(۱۲+) و نوجوان(۱۵+) در زمان شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

بر همین اساس، شکیبا فرخی، عضو نوجوان مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیستون، استان کرمانشاه، در بخش داستان این مهرواره به عنوان برگزیده معرفی شد.

هم‌چنین در بخش «داستان»، هیات داوران متشکل از «محمد سیمزاری» نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر؛ «عباس قدیرمحسنی» نویسنده و طنزپرداز ایرانی که بیشتر آثار او در حوزه کودک و نوجوان است و فرزانه رحمانی نویسنده، مدرس و کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون، از میان ۳۸۳ اثر رسیده به دبیرخانه مهرواره «یک وعده لبخند»، در گروه‌ سنی نونگاه، ۲۵ اثر و در گروه سنی نوجوان، ۲۳ اثر به عنوان برگزیده معرفی شد.

«توجه به عناصر و ساختار داستان، هم‌چنین به‌کارگیری صحیح شگردهای طنز و ارتباط اثر با موضوع‌های اعلام‌شده در فراخوان، از جمله ملاک‌های داوری در بخش «داستان» بود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20523

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.