• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

طول خطوط انتقال‌وفوق‌توزیع برق غرب به بیش از ۸ هزار کیلومترمدار رسید

  • کد خبر : 9343
  • 16 بهمن 1398 - 20:52
طول خطوط انتقال‌وفوق‌توزیع برق غرب به بیش از ۸ هزار کیلومترمدار رسید

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: در آستانه چهل‌ویکمین سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طول خطوط انتقال‌وفوق‌توزیع این شرکت به ۸ هزار و ۳۰۸ کیلومترمدار رسیده که نسبت به ابتدای انقلاب، ۲۵ برابر افزایش یافته است. به‌گزارش میلکان آنلاین؛علی اسدی مدیرعامل این شرکت با تبریک فرارسیدن چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: در آستانه چهل‌ویکمین سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طول خطوط انتقال‌وفوق‌توزیع این شرکت به ۸ هزار و ۳۰۸ کیلومترمدار رسیده که نسبت به ابتدای انقلاب، ۲۵ برابر افزایش یافته است.

به‌گزارش میلکان آنلاین؛علی اسدی مدیرعامل این شرکت با تبریک فرارسیدن چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در سال ۱۳۵۷ طول خطوط انتقال‌وفوق‌توزیع در این شرکت، ۳۳۵ کیلومترمدار بوده که هم‌اکنون به ۸ هزار و ۳۰۸ کیلومترمدار رسیده است.

وی افزود: پیش از انقلاب فقط در استان کرمانشاه شبکه انتقال‌وفوق‌توزیع داشتیم و استان‌های ایلام و کردستان فاقد شبکه و خط انتقال‌وفوق‌توزیع بوده‌اند.

مهندس اسدی  خاطرنشان ساخت: آمارها خبر از رشد ده برابری طول خطوط انتقال‌وفوق‌توزیع را در این استان نشان می‌دهند.

ایشان ابراز داشت: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، هم‌اکنون طول خطوط انتقال‌وفوق‌توزیع در استان کردستان به بیش از ۳ هزار کیلومترمدار و در استان ایلام به بیش از یک هزار و ۸۶۰ کیلومترمدار رسیده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: طول خطوط انتقال‌وفوق‌توزیع این شرکت در سه استان حوزه استحفاظی و در آستانه چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ۸ هزار و ۳۰۸ کیلومترمدار رسیده که در مجموع حدود ۲۵ برابر رشد را نسبت به میزان مشابه خود در سال ۱۳۵۷ نشان می‌دهد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=9343

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.