• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

ضرورت ثبت نام در سامانه” سجام ” برای دریافت سود سهام عدالت

  • کد خبر : 16452
  • 22 دی 1399 - 9:55
ضرورت ثبت نام در سامانه” سجام ” برای دریافت سود سهام عدالت

  مدیر کل امور اقتصاد و دارایی کرمانشاه: کسانی که مدیریت سهام عدالت خود را به روش غیر مستقیم انتخاب کرده اند برای دریافت سود سهام عدالت حتما باید درسامانه سجام ثبت نام و احراز هویت کنند. به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین؛ امیر حمزه حیدریان مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه در نشست […]

 

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی کرمانشاه: کسانی که مدیریت سهام عدالت خود را به روش غیر مستقیم انتخاب کرده اند برای دریافت سود سهام عدالت حتما باید درسامانه سجام ثبت نام و احراز هویت کنند.
به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین؛ امیر حمزه حیدریان مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه در نشست خبری دوشنبه ۲۲ دی ماه گفت: از ابتدا سال مدیریت سهام عدالت به دارندگان سهام واگذار شد که در استان کرمانشاه هفتصد هزار نفر مدیریت سهام به روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند.
وی افزود: با توجه به اینکه پیش از این مدیریت و انجام امور سهام عدالت به دست سازمان خصوصی بود و ازابتدا سال همه این امور به سازمان بورس و اوراق بها دار واگذار شد؛ سازمان بورس سامانه سجام را به عنوان راه ارتباطی خود و مردم معرفی کرد.به همین دلیل همه افراد دارای سهام عدالت به روش غیر مستقیم باید در سامانه سجام ثبت نام کنند؛ تا اطلاعات آنها در دسترس سازمان بورس قرار بگیرد . درصورتی که در سامانه سجام ثبت نام نکنند نمی توانند سود سهام عدالت خود را دریافت کنند و یا سهام عدالت خودرا بفروشند.
مدیر کل امور اقتصاد ودارای گفت: در هر استان شرکتی تحت عنوان شرکت سهام عدالت استانی تاسیس می شود و مدیریت سهام افرادی که روش غیر مستقیم رو انتخاب کردند بر عهده آن است .در واقع مدیریت سهام هراستان درهمان استان انجام می شود.
حیدریان با اشاره به این مسئله که اکثر افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند اکثراز کشاوزان و یا دهک های پایین جامعه هستند گفت: با توجه به اینکه رفت و آمد به ویا انجام ثبت نام در سامانه برای کشاوزان سخت باشند و ما با دهیاران هماهنگ کردیم تا ثبت نام را به صورت رایگان و آنلاین برای کشاوزان انجام دهند.
وی ادامه داد: با نهاد های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی هماهنگ شده تا ثبت نام در سامانه سجام را برای مدد جویان انجام دهند.
وی تاکید کرد: لازم نیست برای ثبت نام در سامانه هزینه ای پرداخت شود یا به صورت حضوری به دفاتر پیشخوان و کارگزاری ها مراجعه کرد به صورت آنلاین وتوسط تلفن همراه با انتخاب گزینه ثبت نام رایگان می توانند در سامانه ثبت نام کنند . در صورتی که افراد توانایی ثبت نام به صورت آنلاین ندارد می توانند به کارگزاری ها مراجعه کنند.
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی ادامه داد: متاسفانه تا کنون از تعداد هفتصد هزار نفر تنها دویست هزار نفردر سامانه سجام ثبت نام کرده اند وتنها تا ۱۰بهمن ماه فرصت برای ثبت نام وجود دارد. دریافت سود یکی از مزایا ثبت نام در سامانه سجام است.همچنین شرکت در مجمع انتخاب هیئت مدیره و مشاهده دارای های خود از دیگر مزایا ثبت نام در سامانه سجام است.
وی در ادامه درمورد کاندید شدن در انتخابات هیئت مدیره شرکت سهام عدالت کرمانشاه گفت: افرادی که کارمند دولت نیستند و حداقل دارای مدرک لیسانس هستند وهچنین رزومه قابل قبولی در حوزه سرمایه گذاری و انجام پروژه دارند؛ می توانند از طریق سامانه” ستان”مدارک خودرا بارگذاری کنند و کاندید شوند.

وی در پایان تاکید کرد: انتخاب هیئت مدیره خوب تاثیر مستقیم بر سرمایه سهامدارن دارد و سهام دارن با دقت رزومه افرائ کاندید شده بخوانند تحقیق کنند و در انتخابات هیئت مدیره شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=16452

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.