• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2

صندوق های صدقات خانگی الکترونیکی تخلیه می شوند

  • کد خبر : 15605
  • 24 آذر 1399 - 11:36
صندوق های صدقات خانگی الکترونیکی تخلیه می شوند

  مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به بهره گیری از روش های نوین و الکترونیک در جمع آوری صدقات، گفت: یکی از تازه ترین روش های جمع آوری صدقات استفاده از دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی برای تخلیه الکترونیکی صندوق‌های صدقات خانگی است. به گزارش میلکان آنلاین ، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد […]

 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به بهره گیری از روش های نوین و الکترونیک در جمع آوری صدقات، گفت: یکی از تازه ترین روش های جمع آوری صدقات استفاده از دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی برای تخلیه الکترونیکی صندوق‌های صدقات خانگی است.

به گزارش میلکان آنلاین ، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: یکی از روش های نوین و الکترونیکی برای جمع آوری صدقات خانگی استفاده از دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی است.

رخصی افزود: در این روش نیروهای تخلیه گر صندوق‌های صدقات با مراجعه به درب منازل مشترکین صدقات و تخلیه صندوق‌ها، رسید الکترونیکی وجوه دریافتی را به‌ صورت آنی برای این مشترکین صادر می کنند.

وی ادامه داد: همچنین در این روش مشترکین صدقاتی که فاقد صندوق فیزیکی بوده و یا خواهان پرداخت صدقات به صورت غیرنقد هستند می توانند میزان صدقه مورد نظر خود را به صورت الکترونیکی و از طریق کارت بانکی پرداخت کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه دستگاه های کارتخوان اندرویدی به نرم افزار سنا متصل است، عنوان کرد: از ابتدای آذر ماه سال جاری صنادیق ۹ هزار و ۳۰۰ مشترک صنادیق صدقات در استان توسط دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی تخلیه و بیش از ۱۵۷ میلیون تومان صدقه نیز از این طریق جمع آوری شده است.

شایسته ذکر است، به گفته محسن رخصی، صدقات خیران نیک اندیش به منظور تامین هزینه های معیشت، درمان، تحصیل و .. خانوارهای نیازمند هزینه می شود.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=15605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.