• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه:

شهید سلیمانی سردار دلهای مردم است

  • کد خبر : 8987
  • 15 دی 1398 - 6:58
شهید سلیمانی سردار دلهای مردم است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با یاد کردن از غیرتمندی، فداکاری، مقاومت،حضور به موقع در صحنه و سیاست دانی به عنوان ویژگی های شخصیتی سپهبد شهید قاسم سلیمانی تاکید کرد: شهید سلیمانی با این ویژگی ها سردار دلهای مردم شده است. به گزارش میلکان آنلاین؛ محمد ابراهیم الهی تبار در جمع اعضای شورای […]

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با یاد کردن از غیرتمندی، فداکاری، مقاومت،حضور به موقع در صحنه و سیاست دانی به عنوان ویژگی های شخصیتی سپهبد شهید قاسم سلیمانی تاکید کرد: شهید سلیمانی با این ویژگی ها سردار دلهای مردم شده است.

به گزارش میلکان آنلاین؛ محمد ابراهیم الهی تبار در جمع اعضای شورای اطلاع رسانی استان با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای این شهید در سال جاری برای استان کرمانشاه، بازگشایی مرز خسروی بود که ایشان بعنوان فرمانده سپاه قدس علاوه بر موافقت با  آن، با همراهی هایی که داشتند مسیر را برای تردد زوار از مرز خسروی مهیا کردند.

وی با یاد کردن از شهید صیاد شیرازی به عنوان امیردلها ،سردار سلیمانی را نیز سردار دلهای مردم ایران دانست و گفت:او مرد میدان های خطر بود و و هرجا که نیاز بود حضور پیدا می کرد و مردم این را می دیدند و در ذهن های مردم به عنوان سرباز فداکار کشور نقش خود را ماندگار کرد و بخاطر این ویژگی ها محبوب قلبها شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به برخی ویژگی این شهید افزود: سپهبد شهید سلیمانی یکی از نظامیانی بود که سیاست را خوب می فهمید اما کمتر دیده شد در امور سیاست داخلی اظهار نظر کند و هوش و دانش ایشان مورد تحسین و تائید گزارشگران وتحلیلگران بین المللی واقع شده بود.

الهی تبار ادامه داد:شهید سلیمانی معلم اخلاق بود و رفتاری  با مخاطبین  داشت که الگو بود و ایشان فرماندهی بود که فرماندهی را تبدیل به رهبری کرده بود وهم بر دلها وهم بر برنامه ها و فعالیت ها رهبری داشت.

‌معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر پرداخت رسانه ای به ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی افزود: آنچه که در شهادت و ترور شهید سلیمانی با اهمیت است تقویت موضوع دشمن شناسی است. در این شرایط که فشارهای اقتصادی وجود دارد برخی فکر می کنند که اگر شرایط آمریکا را بپذیریم فشارها برداشته میشود در حالی که سابقه تاریخی نشان داده که آمریکایی ها همواره به دنبال منافع خود بوده و در این راه خباثت شان را با ایران نشان داده اند امروز هم در ادامه همان خباثت ها سردار سلیمانی را از ما گرفتند.

الهی تبار با بیان اینکه شهادت سپهبد سلیمانی در بردارنده مفاهیم و پیام های ارزشمندی است تصریح کرد: می طلبد که از این فرصت برای تقویت سرمایه اجتماعی  خصوصا زندگی مسالمت آمیزو انسجام ملی بهره برداری شود.

وی تاکید کر: دستگاه های اجرایی علاوه بر مشارکت در برنامه ها، از بدنه اجتماعی خود در جهت تقویت انسجام ملی استفاده  کنند چرا که حضور مردم  این پیام را برای بدخواهان منتقل می کند که این ملت علیرغم همه سختی ها و مصیبت از دست دادن فرزندان غیور خود همچنان ایستاده اند و مقاومت می کنند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=8987

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.