• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
در میان یک هزارشهرک صنعتی کشور؛

شهرک صنعتی بیستون شهرک نمونه کشور شد

  • کد خبر : 7510
  • 17 مرداد 1398 - 8:28
شهرک صنعتی بیستون شهرک نمونه کشور شد

شهرک صنعتی بیستون کرمانشاه با توجه به زیرساخت‌های مناسب که ایجاد کرده است از میان یک هزار شهرک صنعتی کشور در روز صنعت و معدن امسال به عنوان شهرک صنعتی نمونه و برتر کشور معرفی شد. به گزارش خبرنگار میلکان ، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه در نشست فعالان اقتصادی کرمانشاه با اعضای کمیسیون […]

شهرک صنعتی بیستون کرمانشاه با توجه به زیرساخت‌های مناسب که ایجاد کرده است از میان یک هزار شهرک صنعتی کشور در روز صنعت و معدن امسال به عنوان شهرک صنعتی نمونه و برتر کشور معرفی شد.
به گزارش خبرنگار میلکان ، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه در نشست فعالان اقتصادی کرمانشاه با اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی خانه صنعت و معدن کشور با بیان اینکه فعالیت های خانه صنعت و معدن در استان چشمگیر بوده است گفت: در این دوره اعضای هیئت رییسه خانه صنعت و معدن مدیریت و انسجام بی‌نظیری دارند که اگر این همدلی و پشت کار نبود به این موفقیت هایی که امروز رسیده ایم نمی رسیدیم.
مهندس بیژن کردستانی تصریح کرد: استان کرمانشاه ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی در بخش دولتی در مساحتی حدود ۲هزار و ۴۰۰ هکتار زمین دارد. استان کرمانشاه جزء استانهایی بود که مقرر شد به عنوان یکی از چهار لکه صنعتی مورد توجه قرار بگیرد. شهر صنعتی کرمانشاه واقع در جاده سنندج نقطه‌ای بود که به این منظور راه اندازی شد اما اتفاق خاصی در آن نیفتاد.
وی با اشاره به توجه دولتهای مختلف بعد از انقلاب به این استان اظهارداشت: در حال حاضر مناطق مختلف استان از نقطه سفر مرزی تا مرکز استان در تمامی مناطق توسعه یافته و کمتر توسعه یافته شهرک و ناحیه صنعتی احداث شده است .
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه افزود: ۵۰۰واحد صنعتی در سطح استان تحت پوشش این شرکت پروانه بهره برداری گرفته اند و حدود یک هزارو۱۰۰ قرارداد نیز با سرمایه گذاران منعقد شده است که با تلاش مدیران استان به بهره برداری خواهد رسید و موجب رونق تولید استان خواهد شد.
وی با اشاره به توجه خاص مدیریت ارشد استان به بخش صنعت و دادن اختیارات ویژه به خانه صنعت برای رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: خانه صنعت و معدن استان نیز با جلسات و پیگیری‌های مکرر موفقیت خوبی داشته است.
کردستانی یاد آور شد : ما در استان کرمانشاه ۲شهرک خصوصی نیز در دست احداث داریم که امیدواریم بخش خصوصی بتواند در این شهرکها فعالیت چشمگیری داشته باشد.
وی به شهرک صنعتی مرزی با کشور عراق در قصرشیرین اشاره کرد و تصریح کرد: با بهره‌برداری از این شهرک می توانیم در صادرات و سرمایه گذاری های بخش خصوصی و خارجی موفقیت چشمگیری داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=7510

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.