• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
معاون عمراني استاندار:

شهرداران بی‌طرفی کامل را در انتخابات رعایت کنند / داشتن برنامه‌ راهبردی، شهرداری‌ها را از روزمرگی و تکرار نجات می‌دهد

  • کد خبر : 20421
  • 23 خرداد 1400 - 14:25
شهرداران بی‌طرفی کامل را در انتخابات رعایت کنند / داشتن برنامه‌ راهبردی، شهرداری‌ها را از روزمرگی و تکرار نجات می‌دهد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر لزوم بی طرفی شهرداری ها در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر اظهار داشت: امکانات شهرداری‌ها متعلق به بیت المال و مردم است و باید در توزیع این امکانات باید به عدالت رفتار شود و موجب آسیب به مجموعه شهرداری‌ها نشوند. به گزارش پايگاه خبری میلکان […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر لزوم بی طرفی شهرداری ها در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر اظهار داشت: امکانات شهرداری‌ها متعلق به بیت المال و مردم است و باید در توزیع این امکانات باید به عدالت رفتار شود و موجب آسیب به مجموعه شهرداری‌ها نشوند.

به گزارش پايگاه خبری میلکان آنلاین؛ «منوچهر فخری» در اولین گردهمایی شهرداران سراسر استان کرمانشاه اظهار داشت: همانگونه که یاد و خاطره مدافعان سلامت در تاریخ ماندگار است، همت بزرگ و همدلی، همراهی و همکاری شهرداران و کارکنان آن‌ها در صف مقدم مبارزه با کرونا، نیز در تاریخ برای همیشه ثبت خواهد شد.

وی تاکید کرد: خطرات ناشی از ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و شهرداری ها باید همچنان در صف مقدم مبارزه با این بیماری خطرناک باشند و امکانات و اختیارات لازم را در اختیار کارکنان بخش خدمات قرار دهند تا این عزیزان زحمتکش بتوانند به خوبی از سلامت خود در برابر این ویروس حفاظت کنند‌.

دکتر فخری در بخش دیگری از سخنانش بر اهمیت بسیار زیاد انتخابات پیش رو در سرنوشت کشور تاکید کرد و گفت: در این مقطع بسیار حساس از حیات نظام اسلامی شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا هستیم و باید برای برگزاری یک انتخابات بسیار پرشور تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: مشکلات موجود در حوزه اقتصادی هیچگاه موجب دلسردی جامعه نخواهد شد و مردم بار دیگر با حضور پرشور و حماسی خود ثابت خواهند کرد که مانند همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند و هر زمان که نیاز به حضور بوده، آن‌ها حماسه آفریده‌اند.

معاون استاندار عنوان کرد: مجموعه شهرداران شهرهای مختلف استان همه از افراد باتجربه هستند و انتخابات متعددی را پشت سر گذاشته اند و مطمئن هستیم در این آزمون پیش رو نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

وی افزود: شهرداران باید صیانت و حمایت از امکاناتی که بیت المال در اختیار آن ها گذاشته را باید به عنوان یک اولویت بزرگ دنبال کنند و تلاش کنند بی طرفی خود را حفظ کنند تا شاهد یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری و پررنگ مردم باشیم‌.

معاون عمرانی استاندار داشتن برنامه راهبردی در حوزه مدیریت شهری و شهرداری‌ها را یک ضرورت مهم خواند و گفت: در حوزه‌هایی که کارها بر اساس برنامه‌‌های مدون دنبال می‌شود بی‌گمان دچار مشکلاتی مانند روزمرگی و تکرار نخواهیم شد.

وی کتمان خدمات شهرداران قبلی را یک آسیب بزرگ در حوزه مدیران حوزه شهری دانست و گفت: متاسفانه برخی شهرداران جدید پس از آغاز به کار، تمام خدمات و برنامه‌های شهردار قبلی را زیر سئوال می‌برند و به دنبال تعریف کارهای جدید می‌روند. این رویه باعث گرفتار شدن شهرها در یک دور تسلسل شده است و مشکلات بسیاری برای شهروندان پدیدآورده است.

فخری خاطرنشان کرد: اگر در حوزه شهری دارای یک برنامه راهبردی باشیم شهرداران خود را موظف به اجرای برنامه‌های این سند راهبردی می بینند و توسعه شهرها گرفتار روزمرگی و سلیقه‌های شخصی نمی‌شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه در این مقطع یک نگاه و ادبیات مشترک در حوزه مدیریت عمرانی و شهری در استان وجود دارد و این یک فرصت بسیار مناسب برای اجرای پروژه‌های ماندگار در شهرها است.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20421

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.