• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4

شناسایی منشأ اختلافات، مدیریت اختلافات و برخورد با جرائم مهمه، سه اصل مورد تأکید رئیس کل دادگستری

  • کد خبر : 19265
  • 11 اردیبهشت 1400 - 4:52
شناسایی منشأ اختلافات، مدیریت اختلافات و برخورد با جرائم مهمه، سه اصل مورد تأکید رئیس کل دادگستری

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به صورت سرزده از حوزه قضائی و فرمانده انتظامی بخش ماهیدشت بازدید و بر ارتباط خوب و موثر با مردم و حل مشکلات آنها تأکید کرد. به گزارش میلکان آنلاین؛توسلی زاده با حضور در دادگاه عمومی بخش ماهیدشت و دیدار با همکاران این مجموعه ضمن بررسی مشکلات همکاران این مجموعه […]

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به صورت سرزده از حوزه قضائی و فرمانده انتظامی بخش ماهیدشت بازدید و بر ارتباط خوب و موثر با مردم و حل مشکلات آنها تأکید کرد.

به گزارش میلکان آنلاین؛توسلی زاده با حضور در دادگاه عمومی بخش ماهیدشت و دیدار با همکاران این مجموعه ضمن بررسی مشکلات همکاران این مجموعه  اعم از نیروی انسانی، مشکلات معیشتی و مواردی از این دست و صدور دستورات لازم و استماع گزارش عملکرد این حوزه قضائی توسط رئیس دادگاه این بخش تأکید کرد: ارتباط معقول و متعارف با بزرگان ایلات و عشایر این منطقه می تواند ما را در مدیریت مشکلات کمک کند.

ایشان افزود یکی از راه های اطلاع از مشکلات مردم و کمک به رفع آنها استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و نیز اعضای شورای روستا و نیز دهیاری هاست که با مردم در ارتباط هستند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با توصیه به رئیس دادگاه و فرمانده انتظامی بخش ماهیدشت خاطرنشان ساخت باید سه اصل را در دستور کار خود قرار دهید: شناسایی منشأ اختلافات و تلاش برای سازش در کوتاهترین زمان ممکن در صورت بروز اختلاف با استفاده از ظرفیت های گفته شده، مدیریت اختلافات و در نهایت برخورد با جرائم مهمه. توجه و عمل به این سه اصل می تواند در حصول نتایج قابل توجه کمک کند.

 توسلی زاده یادآور شد آنچه امروز در این حوزه قضائی مشاهده شد ارتباط خوب با مردم، پیشگیری از وقوع جرم، کنترل ورودی ها و نیز استفاده از ظرفیت های سازشی برای کمک به مصالحه بین مردم است که همه این موارد می توانند به عنوان الگوهایی مد نظر قرار گیرند.

در این دیدار رئیس کل دادگستری استان با مراجعین به دادگاه و نیز حوزه انتظامی به صورت رودررو گفتگو کرد و شخصاً به مشکلات برخی از مراجعین رسیدگی و دستور لازم را صادر کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.