• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
باهمکاریکارگزار فن بازار منطقه ای و شرکت شهرکهای صنعتیاستان کرمانشاه؛

سومین فستیوال تجاری سازی ایده و اختراع در عرصه صنعت کشاورزی و گیاهان دارویی برگزار شد

  • کد خبر : 15048
  • 03 آذر 1399 - 19:00
سومین فستیوال تجاری سازی ایده و اختراع در عرصه صنعت کشاورزی و  گیاهان دارویی برگزار شد

سومین فستیوال تجاری سازی ایده و اختراع با هدف افزایش تعامل صنعتگران و سرمایهگذاران با صاحبان نوآوری در عرصه صنعت کشاورزی و گیاهان دارویی برگزار شد. بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه گفت : با برگزاری سومین فستیوال تخصصی نوآوریهای صنعت کشاورزی و گیاهان داروی هشت طرح نوآورانه ارائه شد و سرمایهگذاران و […]

سومین فستیوال تجاری سازی ایده و اختراع با هدف افزایش تعامل صنعتگران و سرمایهگذاران با صاحبان نوآوری در عرصه صنعت کشاورزی و گیاهان دارویی برگزار شد.
بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه گفت : با برگزاری سومین فستیوال تخصصی نوآوریهای صنعت کشاورزی و گیاهان داروی هشت طرح نوآورانه ارائه شد و سرمایهگذاران و صاحبان نوآوری ها در نشست های B2B با هم به گفت و گو نشستند.
وی در ادامه افزود ، فن بازار منطقه ای استان کرمانشاه که متولی آن شرکت شهرک های صنعتی می باشد در راستای ماموریت خود به منظور توسعه تبادلات بازار فناوری و نوآوری، در سال های گذشته فستیوال های تخصصی در حوزه های صنایع شیمیایی و پلیمر و همچنین در صنعت سلامت و تجهیزات پزشکی را برگزار نموده است که از این رو به دلیل وجود بستر سرمایه گذاران و فعالان حوزه صنایع کشاورزی و گیاهان دارویی ، این بار تصمیم بر این شد تا رویداد فستیوال نوآوری در صنعت کشاورزی و گیاهان دارویی را برگزار نماییم.
وی افزود: این فستیوال در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه رازی و بصورت حضوری و آنلاین برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی از طرف سرمایه گذاران مواجه شد و نمایندگان قریب به ۴۵ سرمایه گذار و شركت تولیدی با دعوت شرکت شهرکهای صنعتی استان ، برای شناسایی فرصت های سرمایه گذاری و آشنایی با نوآوری‌های این حوزه، در رویداد حضور یافته بودند.
رئوف کویلی کارگزار فن بازار منطقه ای استان کرمانشاه در ادامه افزود: برای این فستیوال ۲۵ طرح و ایده آماده سرمایه گذاری از سوی نوآوران و ایده پردازان این حوزه ارائه شده بود که ۸ طرح توفیق ارائه حضوری یافتند و بیش از ۲۵ طرح هم در کتابچه تخصصی در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: این فستیوالها دو بخش اصلی دارند، در بخش اول به منظور معرفی و آشنایی عمومی با نوآوریها و اختراعات، هر نوآور ۸ دقیقه زمان دارد تا نوآوری خود را ارائه كند، همچنین اطلاعات سایر نوآوری ها واختراعات تحت قالب کتابچهای شامل: معرفی نوآوری، كاربردهای طرح، مزایای رقابتی آن و غیره برای ارائه به سرمایه گذاران تدوین شده و در اختیار ایشان قرار میگیرد.
در بخش دوم، سرمایهگذارانی كه تمایل برای مذاکره با صاحبان نوآوریها دارند در جلسات خصوصی با آنها، به طرح سوالات و ابهامات خود میپردازند و در صورت توافق زمینه برای برگزاری جلسات بیشتر فراهم می شود.
در سومین دوره فستیوال های استان کرمانشاه و در روز برگزاری رویداد، درخواست بیش از ۱۲ جلسه B2B بین عرضه کنندگان نوآوری و سرمایهگذاران برای پاسخ گویی به ابعاد فنی محصولات و شرایط مالی و سرمایه گذاری طرحها ، ثبت شد که در حال برنامه ریزی اجرای آن می باشیم. نهایتا بر اساس توفیقاتی که کارگزار فن بازار منطقه ای استان کرمانشاه شرکت پیشبران کیفیت سامانه کسب نموده از یک قرارداد تجاری سازی به ارزش ۵۰ میلیاد ریال رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=15048

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.