• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی کرمانشاه ۱۰۶ درصد رشد داشت

  • کد خبر : 15274
  • 11 آذر 1399 - 10:00
سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی کرمانشاه ۱۰۶ درصد رشد داشت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: میزان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، افزایش ۱۰۶ درصدی و مساحت واگذاری زمین هم رشد ۱۳۲ درصدی داشته است. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا؛ بیژن کردستانی گفت : کرمانشاه از نظر میزان و رشد سرمایه گذاری […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: میزان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، افزایش ۱۰۶ درصدی و مساحت واگذاری زمین هم رشد ۱۳۲ درصدی داشته است.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا؛ بیژن کردستانی گفت : کرمانشاه از نظر میزان و رشد سرمایه گذاری و توسعه شهرک‌های صنعتی در بین ۱۰ استان برتر کشور قرار دارد.

او مهمترین دلیل رشد سرمایه‌گذاری و ورود سرمایه گذاران جدید به شهرک‌های صنعتی استان را ایجاد و تکمیل زیرساخت ها دانست و گفت: در مکانی که شرایط را برای ورود سرمایه گذار فراهم و جذابیت خود را بالا ببرد، سرمایه هم در آنجا خواهد ماند.

به گفته کردستانی، در چند سال گذشته روند ایجاد زیرساخت‌ها و حمایت از سرمایه‌گذاران در اولویت استاندار کرمانشاه و تیم اقتصادی او قرار داشته به همین دلیل با وجود کند شدن توسعه در کشور به دلیل تشدید تحریم ها و شیوع ویروس کرونا، روند سرمایه گذاری در استان کرمانشاه صدمه جدی ندیده است.

او عنوان کرد: حتی در همین شرایط سخت امسال، فقط در محدوده شهرک ها و نواحی صنعتی استان ۲۷ واحد تولیدی جدید هم به بهره برداری رسیده است.

شرکت شهرک های صنعتی به عنوان یک نهاد توسعه ای به منظور تحقق اهدافی از جمله افزایش سهم صنعت در تولید ناخالص داخلی کشور با تأکید بر توسعه صنایع کوچک، توسعه و تکمیل کلیه زیرساخت های مورد نیاز، استقرار صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی و بهبود فضای کسب و کار صنایع کوچک کشور و استقرار سازمانی پویا، دانش مدار و چابک و همسو با تحولات جهانی تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا، در دولت تدبیر و امید ۳۵۶ هکتار زمین برای شهرک های صنعتی استان تخصیص یافته که نسبت به دولت های قبل ۵۶ درصد رشد داشته است؛ همچنین ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی استانی برای تکمیل زیرساخت شهرک ها و نواحی صنعتی استان اختصاص یافته و اکنون ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی با ۴۵۱ واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری در استان کرمانشاه فعال است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=15274

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.