• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه:

سرانه اماکن ورزشی پاوه بیشتر از سطح استان است

  • کد خبر : 16554
  • 25 دی 1399 - 7:53
سرانه اماکن ورزشی پاوه بیشتر از سطح استان است

سرانه اماکن ورزشی پاوه بیشتر از سطح استان سرانه ورزشی پاوه  ۱/۹۵متر مربع است. به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین ؛  سعدی توفیقی مدیر اداره ورزش جوانان شهرستان پاوه درحاشیه بازدید  خبرنگاران  از  پروژه های اداره  ورزش و جوانان استان  کرمانشاه با اشاره به اینکه سرانه اماکن  ورزشی  پاوه از سطح استان بیشتر است توضیح داد:سرانه […]

سرانه اماکن ورزشی پاوه بیشتر از سطح استان سرانه ورزشی پاوه  ۱/۹۵متر مربع است.

به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین ؛  سعدی توفیقی مدیر اداره ورزش جوانان شهرستان پاوه درحاشیه بازدید  خبرنگاران  از  پروژه های اداره  ورزش و جوانان استان  کرمانشاه با اشاره به اینکه سرانه اماکن  ورزشی  پاوه از سطح استان بیشتر است توضیح داد:سرانه اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان در سطح استان ۰/۹۵است اما در شهرستان پاوه  سرانه امکان وررشی ۱/۹۵است.

وی ادامه داد: زمین چمن منصوعی نوریاب شهر پاوه از سال ها پیش خریداری و چمن طبیعی بود است.متاسفانه چند سالی به زمین خاکی تبدیل شده و به عنوان  پیست دوچرخه سورای و دو میدانی استفاده می شد .

توفیقی افزود:سال گذشته بودجه برای بازسازی این مکان تعیین شد و عملیات زیر سازی ،ساخت پارکینگ، سرویس بهداشتی ،رختکن و فنس کشی  با بودجه ای بالغ بر چهار مییارد انجام شد.

وی در خصوص فعالیت های ورزشی شهرستان پاوه توضیح داد: هم اکنون  دو هزار و هشتصد نفر  ورزشکار در شهرستان شلوغ فعالیت هستن ‌که از این تعداد  به تفکیک  دو هزار اقا و هشتصد نفر خانم هستند. و در رشته های کنگ فو،والیبال و کشتی پیشرو و موفق هستند.

توفیقی  ادامه داد:در  این رشته قهرمان در سطح کشور و اعزام به تیم ملی داشته ایم همچنین   در رشته ها والیبال بانوان در سه رده سنی  قهرمان استانی تیم های شهرستان پاوه است.

وی در پایان گفت:متاسفانه به توجه به اینکه شهر پاوه  جز ۴۰ شهرستان پر خطر سطح کشور در وضعیت کرونا بود عملا فعالیت باشگاه و مکان ورزشی  دچار اختلال شده و استقبال ورزشکاران  کم شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=16554

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.