• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

روابط عمومی‌ها در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش‌آفرین باشند

  • کد خبر : 19677
  • 27 اردیبهشت 1400 - 5:05
روابط عمومی‌ها در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش‌آفرین باشند

رییس شورای اطلاع‌رسانی استان کرمانشاه، مهمترین هنر روابط عمومی‌ها را مردم‌داری و اعتمادبخشی سازنده به افکار عمومی دانست و گفت: روابط عمومی‌ها با انعکاس اخبار و اطلاعات امیدبخش می‌توانند در نشاط سیاسی جامعه برای مشارکت در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری موثر باشند. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا ؛حسین خوش‌اقبال گفت: روابط […]

رییس شورای اطلاع‌رسانی استان کرمانشاه، مهمترین هنر روابط عمومی‌ها را مردم‌داری و اعتمادبخشی سازنده به افکار عمومی دانست و گفت: روابط عمومی‌ها با انعکاس اخبار و اطلاعات امیدبخش می‌توانند در نشاط سیاسی جامعه برای مشارکت در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری موثر باشند.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایرنا ؛حسین خوش‌اقبال گفت: روابط عمومی ها امروز جایگاهی فراتر از تعاریف گذشته پیدا کرده و به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی در پیشرفت و ارتقای سازمان ها نقش ویژه ای ایفا می کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر تقویت جایگاه روابط عمومی ها در ادارات و سازمان ها تصریح کرد: هر چه دیدگاه مدیران به روابط عمومی ها با اهمیت تر باشد ظرفیت این دایره برای انعکاس و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و دولت فعالاتر خواهد شد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات خرداد ماه، نقش روابط عمومی ها را در امیدآفرینی و نشاط بخشی به جامعه بسیار اثرگذرا دانست و گفت: نقش روابط عمومی ها در ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تحقق مشارکت حداکثری و اطمینان بخشی به اثرگذاری انتخابات و صندوق رای در جامعه می تواند در حفظ منافع ملی نقش آفرینی کند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان با تقدیر از زحمات شبانه روزی روابط عمومی های ادارات و دستگاهها در انعکاس عملکردها تاکید کرد: تعامل روابط عمومی ها با رسانه های شناسنامه دار به ارتباطی موثر،مستمر و هوشمندانه می انجامد که مردم و نظام اسلامی از آن سود خواهند برد.

خوش اقبال، پویایی،خلاقیت، نوآوری و پاسخگویی به نیازهای روز را لازمه روابط عمومی ها دانست و گفت:روابط عمومی ها به عنوان قلب تپنده سازمان ها، برای ایفای هر چه بهتر نقش خود نیاز به بهره گیری از ایده های نو و اقدام بر اساس اشتیاق اداری بجای تکلیف گرایی دارند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.