• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

را‌ه‌اندازی پویش روند آموزش‌های غیرحضوری با تعامل اثر بخشی آموزش دهندگان

  • کد خبر : 12283
  • 08 مرداد 1399 - 7:05
را‌ه‌اندازی پویش روند آموزش‌های غیرحضوری با تعامل اثر بخشی آموزش دهندگان

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از راه‌اندازی پویش روند آموزش‌های غیرحضوری با تعامل اثر بخشی آموزش دهندگان در سطح استان خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، هرمز نوروزی فرد در دومین جلسه بهبود کیفیت استان گفت: با توجه به شیوع ویروس  کرونا در کشور و ضرورت استمرار آموزش بزرگسالان و بهره‌گیری از راهکارهای […]

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از راه‌اندازی پویش روند آموزش‌های غیرحضوری با تعامل اثر بخشی آموزش دهندگان در سطح استان خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین، هرمز نوروزی فرد در دومین جلسه بهبود کیفیت استان گفت: با توجه به شیوع ویروس  کرونا در کشور و ضرورت استمرار آموزش بزرگسالان و بهره‌گیری از راهکارهای موجود سند تحول بنیادین مبنی بر مشارکت فعال اصحاب تعلیم و تربیت و آموزش دهندگان در مواجهه با نیازهای عمومی و فوری از قبیل شیوع بیماری‌های فراگیر، همسو با چارچوبها و بخشنامه‌های سازمان نهضت سوادآموزی کشور شاهدراه‌اندازی پویش روند آموزش‌های غیرحضوری با استفاده از ابتکارات اثر بخش آموزش دهندگان در تعامل با سوادآموزان هستیم.
وی افزود: این پویش بر اساس رویکرد سوادآموزی جامعه محور با تهیه و پخش فایل‌های صوتی و کلیپ های کوتاه آموزشی، با انعکاس آن در گروه‌های تشکیل شده استانی و شهرستانی، تعیین تکلیف فرآیند آموزشی مربوط به سال ۱۳۹۸ به نحو مطلوب صورت پذیرفت و آن‌چه تولید و مورد استفاده سوادآموزان قرار گرفت، نمودی از درایت و تدابیر همکاران سازمانی، استان، شهرستان، نواحی و مناطق و تعهد و خلاقیت و دانش شغلی آموزش دهندگان بوده است.
نوروزی فرد در ادامه اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و در راستای مصوبات ستاد مبارزه با کرونای استان در رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، برنامه ریزی‌های لازم جهت شروع کلاس‌گذاری‌ها در حوزه آموزش بزرگسالان در دوره‌های سوادآموزی، تحکیم و انتقال و لحاظ شرایط اعلام وضعیت قرمز، زرد و سفید به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی فراهم و مهیا می باشد.
این مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان خاطرنشان ساخت: نظر به شیوه نامه‌های موجود در اسرع وقت مراحل مربوط به آزمون‌های پایانی، ثبت در سیستم و نهایی نمودن فرآیند ارزشیابی صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12283

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.