• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
معاون استاندار:

دولت روحانی در برابر تحریم‌های بسیار گسترده و بی‌سابقه آمریکا تسلیم نشد

  • کد خبر : 19579
  • 22 اردیبهشت 1400 - 5:18
دولت روحانی در برابر تحریم‌های بسیار گسترده و بی‌سابقه آمریکا تسلیم نشد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: دولت آمریکا با وجود به کارگرفتن همه فشارها و تحریم‌های همه جانبه و بی سابقه بسیار شدید اقتصادی، نتوانست دولت روحانی را وادار به تسلیم کند و این عملکرد بسیار افتخارآمیز است. میلکان آنلاین؛افشین کریمی در نشست هم اندیشی با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ که با حضور صاحب […]

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: دولت آمریکا با وجود به کارگرفتن همه فشارها و تحریم‌های همه جانبه و بی سابقه بسیار شدید اقتصادی، نتوانست دولت روحانی را وادار به تسلیم کند و این عملکرد بسیار افتخارآمیز است.

میلکان آنلاین؛افشین کریمی در نشست هم اندیشی با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ که با حضور صاحب نظران جامعه دانشگاهی و دانش آموزی و اعضای ستاد انتخابات استان کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: محور جامعه دانشگاهی، دانش است و در این حوزه نقد و پاسخگویی به نقد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: از جامعه دانشگاهی انتظار می‌رود که در این شرایط به اقناع جامعه برای مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات کمک کند.

معاون استاندار تاکید کرد: چهره های علمی و دانشگاهی که به  نقد صریح همراه ارائه راهکار می‌پردازند، بسیار دلسوزتر از آن کسانی هستند که بر اساس وزش باد، مواضع خود را تنظیم می کند و برایشان تفاوتی نمی کند که چه کسی حاکم باشد.

وی یادآور شد: هر کسی اعتقاد بیشتری به نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا دارد، امروز دغدغه‌مندتر و پرسشگرتر و البته منصفانه تر به دنبال ارایه راه حل است.

کریمی با انتقاد از وضعیت انفعالی تشکل‌های دانشجویی در برخی دانشگاه‌ها افزود: اگر امروز در دانشگاهی تشکل دانشجویی فعال نیستند و یا کرسی‌های آزاد اندیشی راه نیافتاده است در گام اول مدیران آن مجموعه باید پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اینکه حرف های کلیشه ای مشکلات جامعه را حل نمی کند‌ در ادامه تاکید کرد: دانشگاه به عنوان یک مجموعه علمی به دنبال مسئله شناسی و بیان دردها و ارائه راهکار باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استاندار با تاکید بر لزوم نقد منصانه دولت اظهار داشت: باید وزن هر حوزه از جمله دولت و دیگر مجموعه ها را در مشکلات فعلی مشخص کنیم.

وی گفت: تحریم های گسترده دولت آمریکا می‌توانست هر دولتی را از پا دربیاورد ولی این دولت در بدترین شرایط، با بیشترین مسئولیت و کمترین اختیار طی این مدت توانسته روی پای خود بیایستد و در برابر مشکلات مقاومت کند‌.

کریمی ادامه داد: دولت اول آقای روحانی پایین ترین نرخ تورم را در تاریخ انقلاب کسب کرد و برجام امروز به عنوان یک دستاورد در جامعه دانشگاهی و حوزه روابط بین الملل به آن افتخار می کنند و با همین برجام بود که ترامپ را سر جایش نشاند‌یم و از این بحران سربلند بیرون آمدیم.

وی گفت: همزمان با پیشرفت‌های مذاکرات برجام،  دلار با کاهش چند هزار تومانی روبرو شده و مردم به آینده بهتر امیدوار شده اند‌.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه انتخابات متعلق به یک فرد و جناح و گروه خاصی نیست در ادامه عنوان کرد: امروز جامعه باید به این برآیند برسد که هرگونه تحول مثبت در حوزه معیشت و کار و آینده بهتر را از طریق صندوق رای دنبال کند و یقینا خروجی صندوق رای می تواند تحول آفرین باشد.

وی عنوان کرد: امیدواریم شرایطی به وجود آید تا کسانی که معتقد به قانون اساسی، نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند؛ بتوانند در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت داشته باشند و در میان نامزدهای تایید صلاحیت شده تنوع لازم برای سلیقه های مختلف وجود داشته باشد تا سطح مشارکت افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.