• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

دستگیری زن و شوهر کلاهبردار در”سنقروکلیایی”

  • کد خبر : 13043
  • 29 شهریور 1399 - 6:10
دستگیری زن و شوهر کلاهبردار در”سنقروکلیایی”

فرمانده انتظامی استان از دستگیری زن و شوهری خبر داد که در شهرستان “سنقروکلیایی” با تشکیل صندوق وام خانگی بیش از ۲۰ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بودند. به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از ارجاع پرونده ای به پلیس آگاهی شهرستان “سنقروکلیایی” مبنی بر اینکه یک زن و […]

فرمانده انتظامی استان از دستگیری زن و شوهری خبر داد که در شهرستان “سنقروکلیایی” با تشکیل صندوق وام خانگی بیش از ۲۰ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بودند.

به گزارش میلکان آنلاین، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از ارجاع پرونده ای به پلیس آگاهی شهرستان “سنقروکلیایی” مبنی بر اینکه یک زن و شوهر با تشکیل صندوق وام خانگی اقدام به دریافت مبلغ زیادی وجه نقد و اموال با ارزش از مردم کرده و سپس متواری شده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده دریافتند که متهمان پرونده به شهرستان “شهریار” در استان تهران متواری شده و قصد دارند با یک دستگاه خودروی وانت نیسان به کرمانشاه عزیمت کنند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با شناسایی مسیر حرکتی افراد کلاهبردار، خودروی آنها را در شهرستان “صحنه” توقیف و هر ۲ متهم را دستگیر و به” سنقروکلیایی” منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استانکرمانشاه با اشاره به اعتراف متهمان به کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی از مردم، گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر از این افراد اعلام شکایت کرده اند.

وی یادآور شد: در بازرسی از خودروی آنها نیز ۱۴ عدد تابلو فرش، ۸ تخته فرش ۶ متری، ۴ تخته فرش گیاهی ۴ متری و ۶ تخته فرش یک و نیم متری دستباف به همراه ۸ عدد النگو و یک عدد تکپوش متعلق به مال باختگان، کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان و با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد، از شهروندان خواست در صورتی که مورد فریب این افراد قرار گرفته اند برای اعلام شکایت به پلیس آگاهی شهرستان “سنقروکلیایی” مراجعه کنند.#

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13043

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.